روانشناسی

9 مورد از برترین روش ها برای تشخیص تفاوت لوازم آرایشی اصل و تقلبی

افتادن به دام سودجویان و افرادی که برای کسب عایدی بیشتر محصولات تقلبی را به جای محصول اصلی عرضه می نمایند، اتفاقی است که بیشتر ما در زندگی خود برای یک بار هم که شده تجربه نموده ایم.

1 مهر 1402

عادت های صبحگاهی که به پوست صدمه می زنند

روتین مراقبت از پوست تان شاید کاملاً منطبق بر احتیاج های پوستی تان طراحی شده باشد، اما هنوز این امکان وجود دارد که ندانسته مرتکب اشتباهاتی شوید که شما را از رسیدن به پوستی بی نقص بازدارند.

18 شهریور 1402

مسائل آخرین فرزند

ترتیب به جهان آمدن بچه ها در خانواده نقشی بسزا در ویژگی های رفتاری آن ها ایفا می نماید. در صورت غفلت والدین بچه ها آخر به نسبت باقی بچه ها خانواده از این تأثیرات بیشترین آسیب را خواهند دید.

27 تیر 1402

کشتی گرفتن با تمساح ها و کروکودیل ها

شما هیجان را در چه می بینید؟ در بالارفتن از آسمانخراش 100طبقه یا صخره نوردی برای رسیدن به بلندترین قله؟!

21 تیر 1402

چرا انتقال علی بیرانوند به استقلال منتفی شد

72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همواره در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.

15 تیر 1402

سلطان سبیل ایران ؛ مردی با سبیل های یک متر و نیمی! ، سبیل هایم موقع خواب زیر بالش گیر می نماید ، این سبیل ها سبیل های الواتی نیست

ایرانی ها هم سرشان درد می نماید برای سوژه سازی؛ نمونه اش همین فضل الله بیرانوند خودمان، معروف به فضلی سبیل؛ مردی با سبیل بلند و عجیب و غریب.

11 خرداد 1402

چگونه پوست سالم و صاف داشته باشیم؟

سال های زیادی از اثبات ارتباط بین اعتمادبه نفس و ظاهر افراد از طریق روان شناسان می گذرد و آن ها همواره تاکید دارند که اعتمادبه نفس پایین می تواند مانع بزرگی برای سر راه رشد و پیشرفت شخصیتی و اجتماعی هرکسی ایجاد کند. این گزارش بهمن 98 در ماهنامه تندرستی...

3 خرداد 1402

ساعت هوشمند هواوی روی رقبا را کم می نماید؟، عکس

دیجیاتو نوشت: مدل استاندارد با قیمت پایه 450 یورو و مدل پرو با قیمت پایه 700 یورو به فروش می رسد.

21 اردیبهشت 1402

درباره شیوع عفونت قارچی مرگبار در سراسر آمریکا چه باید بدانید؟

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده نسبت به انتشار یک عفونت قارچی کشنده به وسیله مراکز مراقبت بهداشتی هشدار داده است.

2 اردیبهشت 1402

هر آنچه درباره روانشناسی رنگ سبز باید بدانید

طبق تحقیقات، نگاه کردن به رنگ سبز قدرت ایده پردازی و تفکر خلاق انسان را تقویت می نماید تا خارج از چهارچوب ها و راهکار های مرسوم بیندیشد و تصمیم بگیرد.

31 فروردین 1402

اگر مبتلا به کم کاری تیروئید هستید؛ از این میوه ها غافل نشوید

یک رژیم غذایی متعادل که شامل بهترین میوه ها برای کم کاری تیروئید باشد می تواند به کنترل علائم و نشانه های این بیماری کمک کند. غده تیروئید شما وقتی کم کار است، هورمون کافی برای فرآیند های بدن شما تولید نمی کند.

27 فروردین 1402

این ایده دکوراسیون، آرامش اعصاب را به منزل شما بازمی گرداند

اگر در عصر شلوغ دنیا کنونی در پی طرح هایی برای دکوراسیون منزل خود هستید، که آرامش را مهمان لحظه هایتان کند، از این سبک طراحی آشپزخانه غافل نشوید.

27 فروردین 1402

ساعت طلایی خواب شب چه زمانی است؟

داشتن خواب شبانه خوب و به مقدار کافی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

24 فروردین 1402

روش لاغری با سرکه سیب را یاد بگیرید

سرکه سیب ممکن است به سرکوب اشتهای شما یاری کند که می تواند منجر به کاهش وزن گردد. این ماده محبوب بعلاوه ممکن است فواید سلامتی دیگری از جمله کاهش قند خون داشته باشد. اما در صورت مصرف بیش از حد می تواند عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

20 فروردین 1402

خوراکی هایی که باعث تشدید میگرن می شوند!

محرک های رایج میگرن مانند استرس، کمبود خواب و حتی ورزش می تواند باعث سردرد شود، اما برخی خوراکی ها هم می تواند محرک میگرن باشد.

19 فروردین 1402

چرا بیش از حد می خوابم؟

سرتان را روی بالش می گذارید و چشم هایتان را می بندید و بعد 10 ساعت بعد از خواب بلند می گردد، در حالیکه هنوز احساس خستگی می کنید.

26 اسفند 1401

دانشمندان یک آزمایش خون برای ارزیابی اضطراب ابداع کردند

محققان آزمایش خونی را برای تعیین خطر ابتلای اشخاص به اضطراب ایجاد کرده اند. این آزمایش می تواند شدت فعلی اضطراب را تخمین بزند و بهترین روش درمانی را پیشنهاد بدهد.

21 اسفند 1401

الهامی: از ربیعی و داور عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: از محمد ربیعی و داور بازی با مس رفسنجان عذرخواهی می کنم.

5 اسفند 1401

معرفی کمپر دانگ فنگ واریور؛ این غول چینی یک هتل متحرک است

کمپر دانگ فنگ واریور - Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می شویم.

1 اسفند 1401

برای جوان ماندن این ساعت غذا نخورید!

ارتباط مستقیم غذا خوردن و سلامت و حتی زیبایی را بارها و بارها شنیده اید و خوب می دانید که چقدر آنچه می خورید و چگونه خوردن غذا، در سلامت و زیبایی جسم شما تاثیر دارد.

29 بهمن 1401
تعداد: (85)