بازاریابی و فروش

تاریخ بروزرسانی سیستم عامل اپل اعلام شد

دیجیاتو نوشت: محور اصلی این آپدیت، اصلاح مقادیر بالای SAR آیفون 12 در فرانسه است.

24 مهر 1402

قیمت مصرف کننده ساینا اس دوباره گران شد! ، قیمت مهر ماه 1402

قیمت مصرف کننده ساینا اس برای چهارمین بار از مرداد ماه امسال تا به امروز افزایش یافت. این محصول گروه خودروسازی سایپا که چند ماه قبل قیمتی کمتر از 250 میلیون تومان داشت، حالا به مرز 300 میلیون تومان رسیده است. سایپا هیچ دلیلی برای این افزایش قیمت اعلام نکرد....

11 مهر 1402

چطور با یک خرید به صرفه هزینه های خود را مدیریت کنیم؟

یکی از معضلاتی که با آن روبه رو هستیم مدیریت بودجه و صرفه جویی در هزینه هایی است که ماهانه بابت خرید کالاها پرداخت می کنیم. هزینه های خورد و خوراک، رفت و آمد یا درمان انکارناپذیرند و بخش قابل توجهی از حقوق ماهانه افراد را به خود تخصیص می دهد اما بعضی هزینه...

6 مهر 1402

9 مورد از برترین روش ها برای تشخیص تفاوت لوازم آرایشی اصل و تقلبی

افتادن به دام سودجویان و افرادی که برای کسب عایدی بیشتر محصولات تقلبی را به جای محصول اصلی عرضه می نمایند، اتفاقی است که بیشتر ما در زندگی خود برای یک بار هم که شده تجربه نموده ایم.

1 مهر 1402

چالش های رقابت نوشت افزار ایرانی با خارجی ها ، لزوم خلق کاراکتر در تولید نوشت افزار ایرانی

یکی از مسائل تولید نوشت افزار ایرانی و اسلامی، نبود کاراکتر مناسب و معروف در مقابل کاراکترهایی مثل بن تن، باب اسفنجی و ... است. تنها 10 درصد تولیدات با طرح های ایرانی - اسلامی عرضه می شود و در آن از شخصیت های تاریخی و فرهنگی و مفاخر و طبیعت ایران استفاده شده...

29 شهریور 1402

ساکنان جزیره ای که همواره غم سیلاب دارند

مونوارا بیگم هر بار که خانه اش غرق آب می گردد، از جابجایی خسته می گردد.

27 شهریور 1402

تاریخ شفاهی یکی از قدیمی ترین کوچه های ری ، اینجا سبزیکاری اعتمادی ها بود

کوچه اعتمادی یکی از معروف ترین کوچه های شهرری بوده است. هنوز هم خیلی از اهالی قدیم و تازه از اینکه ساکن این کوچه هستند احساس خرسندی می نمایند.

19 شهریور 1402

صندل های ماهیگری پای رهبر کره شمالی!، عکس

کره شمالی یکی از کشورهایی است که دسترسی کمی به خارج دارد و همین موضوع موجب شده است تا توجه رسانه ها به صندل های خاص کیم جونگ اون رهبر این کشور که اخیرا جلوی رسانه ها ظاهر شده است، جلب گردد.

12 شهریور 1402

راهنمای انتخاب و خرید برترین صندلی انتظار

دانشگاه، بیمارستان، اداره، هتل، فرودگاه و هر جایی که در آن، افراد ممکن است دقایق یا ساعاتی را منتظر بمانند، باید مجهز به صندلی انتظار باشد. نام صندلی انتظار به میزان کافی، گویای کاربری آن است اما با توجه به تنوع بالای این نوع صندلی در کشورمان، ضروری...

28 مرداد 1402

فروش این مدل های شیائومی رکورد شکست!

گجت نیوز نوشت: کمپانی شیائومی سرمست از فروش بالای ردمی کی 60 اولترا - Redmi K60 Ultra و میکس فولد 3 - Mix Fold 3، خود را برای عرضه گوشی Xiaomi 13T آماده می نماید.

26 مرداد 1402

داروخانه های آنلاین چه کمکی به صنعت دارو مردم نموده اند؟

داروخانه های آنلاین در سال های اخیر به علت رشد روزافزون فناوری و کاهش هزینه های اجرایی ، اهمیت بیشتری پیدا نموده و به صنعت دارو و مردم یاری زیادی نموده اند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

31 تیر 1402

جنگ بی خاتمه استقلال و پرسپولیس بر سر یک بازیکن ، یک انتقال کذایی در راه است؟

هافبک ملی پوش ایران طی ماه های آینده بازیکن آزاد خواهد شد و رقابت بر سر به دست آوردن او احتمالا با شدت بیشتری پیگیری می گردد.

29 تیر 1402

راه اندازی سرور hp

اگر در پی نصب و راه اندازی سرور hp در شرکت، محل کار یا خانه خود هستید، تا انتها این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم مراحل راه اندازی سرور hp را به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم تا با مطالعه آن بتوانید راه اندازی سرور اچ پی را به تنهایی انجام دهید.

20 تیر 1402

رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟

کوچکترین عضو شاسی بلندهای لوکس هونگچی، یعنی HS3، قرار است جای خالی SUV کامپکت را در سبد محصولات این شرکت پر کند.این خودرو ارزان ترین SUV این شرکت محسوب می شود.

12 تیر 1402

12 توصیه برای آغاز مجموعه فیلم های هری پاتر

مجموعه هری پاتر از زمان انتشار اولین کتاب هایش تا الان، به طور مداوم تکامل یافته است، و این باعث گیج شدن کسانی می گردد که قصد دارند به تازگی این مجموعه را آغاز نمایند. طرفداران مجموعه بی شمارند و هری پاتر به جد فرهنگ عامه را تحت کنترل خودش در آورده است....

6 تیر 1402

مایکروسافت توقف ساخت بازی برای ایکس باکس وان را تایید کرد

حدود دو سال پیش مایکروسافت کنسول های نسل نهمی خود یعنی سری اس و ایکس (Xbox Series S and X) را عرضه کرد. در این مدت بیشتر عناوین این دو کنسول برای دستگاه نسل هشتمی این شرکت یعنی ایکس باکس وان (Xbox One) نیز عرضه می شد. حال پس از چند سال از ورود به نسل نهم مایکروسافت میخواهد...

30 خرداد 1402

مزایایی که باعث می گردد تا بلیط هواپیما سیستمی را انتخاب کنیم

اگر تجربه خرید بلیط هواپیما را داشته باشید با اصطلاحاتی مانند بلیط پرواز سیستمی آشنا هستید. به طور کلی بلیط های هواپیما در دو نوع بلیط چارتر و بلیط سیستمی به فروش می رسند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

19 خرداد 1402

قدرت این تویوتا یاریس 3برابر شده است!

GR یاریس یک موتور سه سیلندر 1.6 لیتری دارد که اکنون با تیون سنگین یک شرکت استرالیایی، قدرتی سه برابر را در اختیار راننده قرار می دهد.

12 خرداد 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، جزییات تازه درباره فرآیند ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه فروش

مهدی تقدسی در یک برنامه تلویزیونی اضافه نمود: تا به امروز 300 هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو 5 اولویت خودرویی خود را انتخاب نمایند.

6 خرداد 1402

قیمت گوشی های شیائومی پنجشنبه چهار خرداد 1402

خبرنگاران- ردمی نوت 11 را به عنوان یکی از محبوب ترین میان رده های شیائومی در ایران می شناسیم که امروز پنجشنبه چهارم خرداد با 128 گیگ فصای ذخیره سازی، هشت میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد. ردمی نوت 11S عملکرد بهتری دارد و به همین دلیل خرید آن از ردمی نوت...

5 خرداد 1402
تعداد: (156)