رندرهای نو گلکسی زد فولد 5 از طراحی مشابه نسل قبلی خبر می دهند

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ظاهرا سامسونگ میخواهد گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 را زودتر از انتظار راهی بازار کند. اگرچه هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی مجذوب کننده فاش نشده، ولی حالا به لطف انتشار رندرهای نو این گوشی، می توانیم با اطمینان زیادی به ویژگی های ظاهری آن بپردازیم.

رندرهای نو گلکسی زد فولد 5 از طراحی مشابه نسل قبلی خبر می دهند

همانطور که می توانید ببینید، این گوشی در نگاه اول تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و احتمالا بسیاری از کاربران متوجه نوتر بودن این گوشی نسبت به زد فولد 4 نمی شوند. اما اگر کمی دقت کنید، می توانید ببینید که حالا فلش LED به جای قرارگیری در بخش پایینی ماژول دوربین، در سمت راست دوربین فوقانی تعبیه شده است. اگر طراحی عملا با تغییر خاصی روبرو نشده، ولی ظاهرا سامسونگ توجه زیادی به مکانیسم لولا نشان داده و گلکسی زد فولد 5 در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد.

بر اساس شایعات منتشر شده، این لولای نو فاصله بین نمایشگر در حالت بسته شده را کاهش می دهد و از سوی دیگر شدت چین خوردگی نمایشگر را هم کمتر می نماید. بنا به میزان منتشر شده از بدنه، ضخامت این گوشی اندکی کاهش یافته که این کاهش ضخامت به لطف استفاده از لولای نو امکان پذیر شده است.

میزان نمایشگر اصلی این گوشی به 7.6 اینچ می رسد و در بخش بیرونی هم نمایشگر 6.2 اینچی تعبیه شده است. بنابراین میزان نمایشگرها تفاوتی با زد فولد 4 ندارد ولی قرار است با حاشیه های نمایشگر باریک تری روبرو شویم. در بعضی شایعات آمده که سامسونگ میخواهد حوالی تیر یا مرداد ماه، از گلکسی زد فولد 5 در کنار زد فلیپ 5 رونمایی کند.

در این میان باید به مشخصات گلکسی زد فولد 4 اشاره کنیم که در بازار ایران هم به فروش می رسد. همانطور که گفتیم این گوشی از نظر میزان نمایشگر تفاوتی با نسل بعدی خود ندارد. سامسونگ برای این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده نموده و در ماژول دوربین شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار تله فوتو 10 مگاپیکسلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی قرار گرفته در نمایشگر بیرونی از سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده می نماید و در نمایشگر داخلی دوربین سلفی زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است. باتری این گوشی 4400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای نو گلکسی زد فولد 5 از طراحی مشابه نسل قبلی خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای نو گلکسی زد فولد 5 از طراحی مشابه نسل قبلی خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید