چطور با یک خرید به صرفه هزینه های خود را مدیریت کنیم؟
به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، یکی از معضلاتی که با آن روبه رو هستیم مدیریت بودجه و صرفه جویی در هزینه هایی است که ماهانه بابت خرید کالاها پرداخت می کنیم. هزینه های خورد و خوراک، رفت و آمد یا درمان انکارناپذیرند و بخش قابل توجهی از حقوق ماهانه افراد را به خود تخصیص می دهد اما بعضی هزینه ها مثل خرید لباس یا لوازم الکترونیکی، خرید یک ظرف غذای نو یا یک تابلو تزئینی و … قابل مدیریت هستند.
این روزها هر مغازه داری کوشش می نماید در کنار فروش حضوری، از فضای آنلاین هم استفاده کند. فروشنده های کالا علاوه بر پلتفرم های اجتماعی از پلتفرم هایی مثل دیجی کالا، برای فروش محصولات خود استفاده می نمایند.
طبق گزارش عملکرد 1401 دیجی کالا، در این پلتفرم بیش از 308.000 فروشنده در حال رقابت برای فروش محصولات خود هستند و در کمپین های مختلف با تخفیف های قابل توجه محصولات خود را عرضه می نمایند. در چنین کمپین هایی فروشنده های کالا با حضور حداکثری خود تجربه یک فروش پرسود را خواهند داشت.
یکی از راه هایی که می توان خریدهای ماهانه را با هزینه کمتری تهیه کنیم این است که گوش به زنگِ کمپین های تبلیغاتی فروشگاه های مختلف باشیم تا با مقایسه قیمت ها خرید به صرفه تری انجام دهیم.
با ورود به دیجی کالا اولین چیزی که به چشم می رسد بنرهای بزرگ است که هر کدام شما را به سمتی راهنمایی می نماید؛ یکی برای خرید لوازم التحریر پیشنهادهای هیجان انگیز دارد و یکی برای خرید لوازم خودرو.
دیجی کالا در آخرین کمپین خود به عنوان برترین وقت خرید کالاهایی که تخفیف خوب داشتند را برای آغاز سال تحصیلی به مشتریان خود عرضه کرد اما به نظر می رسد این بازارگاه اینترنتی، میخواهد این کمپین را با تنوع کالایی گسترده تری به صورت ماهانه حراج سر ماه طراحی و اجرا کند.
این فرصت هفت روزه مخصوصا در اوایل ماه، در مدیریت بودجه و هزینه تا انتها ماه به افراد یاری می نماید.
در این کمپین، دیجی کالا برای افرادی که برای اولین بار از این فروشگاه خرید می نمایند به صورت رایگان محصولات خریداری شده را ارسال می نماید از این صفحه اولین خرید خود را از دیجی کالا ثبت و رایگان دریافت کنید.
یکی از راه های انجام خرید به صرفه، آگاهی از کمپین های حراج و تخفیف است؛ فرقی نمی نماید دیجی کالا باید یا هر فروشگاه اینترنتی دیگر.
وجود پلتفرم های فضای اجتماعی، مارکت پلیس ها و آنلاین شاپ های مختلف، فضای رقابتی مفیدی ایجاد نموده که هم برای فروشنده و هم خریدار فرصت فروش یا خرید بهتری را فراهم می نماید.
فروشنده ها به مشتریان بیشتری دسترسی دارند و خریداران امکان مقایسه و تصمیم گیری و خرید به صرفه تری خواهند داشت.
منبع: مجله شنبه