تلویزیون های OLED ال جی در نمایشگاه هنر فریز نیویورک

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ال جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه هنر فریز (frieze Art Fair) حضور داشته باشد، نمایشگاهی که در ماه جاری در شهر نیویورک برگزار می گردد و یکی از دو نمایشگاه هنری بزرگ دنیا است. در این نمایشگاه، تلویزیون های OLED ال جی با کیفیت تصویر بالا و طراحی های متفاوت خود، آثار هنری NFT (توکن غیر قابل تعویض) را به نمایش می گذارند.

تلویزیون های OLED ال جی در نمایشگاه هنر فریز نیویورک

نمایشگاه هنر فریز در مرکز فرهنگی و هنری The Shed در منهتن نیویورک از 17 تا 21 ماه مه برگزار می گردد و در فضای سالن در طبقه هشتم محل نمایشگاه، یک گالری با استفاده از تلویزیون های OLED لایف استایل ال جی همچون تلویزیون 97 اینچی OLED Evo و تلویزیون های OLED Objet Collection Easel و Posé ایجاد شده است.

ال جی الکترونیکس برای حضور در این نمایشگاه هنر با هنرمندی دیجیتالی به نام Six N. Five همکاری نموده است، کسی که بیشتر به خاطر آثاری شناخته می گردد که با استفاده از آخرین فناوری ها همچون واقعیت مجازی (VR) و رندر سه بعدی توانسته مرز بین دنیای مجازی و واقعیت را باریک تر از قبل کند. این هنرمند مجموعه ای از آثار هنری دیجیتال تازه به نام در میان آسمان (Among The Sky) را ارائه خواهد نمود که دنیایی سورئال را همچون دنیایی واقعی در تلویزیون های OLED ال جی به تصویر خواهند کشید.

این هنرمند در رابطه با این همکاری اظهار داشته:

به عنوان یک هنرمند، کار با برترین بوم دیجیتال از همه موارد مهم تر است. تلویزیون های OLED ال جی با صفحه نمایش روشن، رنگ های دقیق و نسبت کنتراست بی نهایت، تجربه تماشای همه جانبه و فراگیر را ارائه می نمایند.

ال جی الکترونیکس با این هنرمند همکاری نموده تا فضایی بهینه برای قدردانی از هنر ایجاد کند. به وسیله سقف شیشه ای با چشم انداز ای واضح از آسمان و بعلاوه تلویزیون های OLED که همچون پنجره ای روی دیوارهای بتنی عمل می نمایند، بازدیدنمایندگان می توانند هم زمان از این آثار هنری و آسمان واقعی در بالای سر خودشان لذت ببرند.

تلویزیون LG OLED Evo که روشن تر و شفاف تر شده، از مزیت غوطه ور شدن در کیفیت تصویر ظریف و نسبت کنتراست فوق العاده برخوردار است. در این آثار هنری، نور آسمان آبی و بافت دقیق ابرها به صورت واقع گرایانه بیان شده اند. به طور خاص، در یک فضای مجزا پر از آینه های بزرگ در سقف و روی دیوارها و بعلاوه با صفحه نمایش ساخته شده از قرار دادن دو نمایشگر 97 اینچی OLED EVO (مدل 97G3) در کنار یکدیگر، یک تجربه منحصربه فرد شکل گرفته که گویی بازدیدنماینده به وسیله ابرها احاطه شده است.

در میان آثار هنری دیجیتالی این هنرمند که این بار منتشر می شوند، سه اثر با دقت انتخاب شده نیز به وسیله پلتفرم تجارت هنر NFT یعنی LG Art Lab به فروش می رسند. پلتفرم LG Art Lab سرویسی است که می توان به راحتی از آثار NFT با دقت انتخاب شده به وسیله متخصصان هنری در تلویزیون هوشمند لذت برد و آن ها را خرید و فروش کرد.

نمایشگاه هنر فریز یک نمایشگاه هنری در سطح دنیای است که هنر معاصر را همراه با آرت بازل (Art Basel) در سوئیس نشان می دهد. ال جی الکترونیکس به عنوان شریک دنیای نمایشگاه هنر فریز، حامی نمایشگاه هایی است که در شهرهای بزرگ سراسر دنیا برگزار می شوند. پیش از این، در ماه فوریه و در نمایشگاه هنر فریز برگزار شده در لس آنجلس آمریکا، آثار هنری NFT از هنرمند مشهور دنیای Barry X Ball با استفاده از تلویزیون های OLED Evo ال جی به نمایش گذاشته شده بودند.

ال جی الکترونیکس در حال توسعه پروژه OLED Art خودش است که بر اساس کیفیت تصویر فوق العاده و فرم انعطاف پذیر تلویزیون های OLED، همکاری با بخش هنری را افزایش می دهد. این کار برای تثبیت پیشگامی ال جی در زمینه تلویزیون های OLED است، تلویزیون هایی که الهام بخش هنر هستند و هنرمندان زیادی ترجیح می دهند با استفاده از آن ها آثار خودشان را به نمایش بگذارند.

اوه هی وون مدیر ارتباطات بخش تفریح خانگی در شرکت ال جی الکترونیکس اظهار داشته:

تلویزیون های OLED ال جی به وسیله پروژه های مختلف هنری اوال ای دی با موضوع هنر دیجیتال، ارزش متفاوت خودشان را ثابت خواهند کرد و نشان خواهند داد که عملکردی فراتر از نمایش ساده آثار هنری دارند و خودشان بخشی از هنر هستند.

منبع: فوت و فن

به "تلویزیون های OLED ال جی در نمایشگاه هنر فریز نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون های OLED ال جی در نمایشگاه هنر فریز نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید