معماری و عمران

کانتر استرایک 2 این مجموعه را به دوران اوج خود می برد

بازی کانتر استرایک 2 (Counter Strike 2) حدود 6 ماه پیش معرفی گشت. از آن زمان تعداد بازیکنان فعال بازی گلوبال آفنسیو (Global Offensive) حدود 30 درصد افزایش داشته و این رشد همچنان ادامه دارد. بازی تازه کانتر استرایک 2 این مجموعه را دوباره زنده کرده است و شرکت ولو (Valve) با عرضه...

17 مهر 1402

تاریخ شفاهی یکی از قدیمی ترین کوچه های ری ، اینجا سبزیکاری اعتمادی ها بود

کوچه اعتمادی یکی از معروف ترین کوچه های شهرری بوده است. هنوز هم خیلی از اهالی قدیم و تازه از اینکه ساکن این کوچه هستند احساس خرسندی می نمایند.

19 شهریور 1402

اسراری که به غارت می رود

عکس بیانگر واقعیت های زندگی است یا اگر بخواهیم واضح تر بگوییم انتقال دهنده حرف های ناگفته ای است که قصد داریم به دیگران بفهمانیم.

15 شهریور 1402

آتاری 2600 در قالب کنسولی مدرن دوباره عرضه می گردد

قبل از اینکه در سال 1983 صنعت بازی های ویدئویی در آستانه سقوط و نابودی قرار گیرد و سپس نینتندو با NES جان تازه ای به آن ببخشد، شرکت آتاری و کنسول خانگی آن یعنی آتاری 2600 (Atari 2600) حکمرانی می کرد. این کنسول محبوب در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی بسیار محبوب بود...

3 شهریور 1402

زندگی در بلوک های ویران ورلی، گرانقیمت ترین محله جهان!

در میان برج های لوکس و ویلا های وسیع با کد پستی منحصر به فرد بمبئی، یک بلوک آپارتمانی در حال فروپاشی وجود دارد که برخی از کارمندان طبقه میانه در آن زندگی می کنند.

2 شهریور 1402

تالار یادمان نهضت مشروطه در کاخ گلستان افتتاح می شود

کاخ گلستان نقش کلیدی در جریان مشروطه داشت و فرمان گشایش مجلس شورای ملی در تالار برلیان این مجموعه از طریق مظفرالدین شاه قاجار قرائت شد. به همین جهت همزمان با یکصد و هفدهمین سالگرد نهضت مشروطه، در خوانشی نو از تالار برلیان، چیدمانی با توجه به اسناد و مدارک...

17 مرداد 1402

خانه مجاهد دزفول تبدیل به اقامتگاه سنتی می گردد

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، خانه مجاهد دزفول تبدیل به اقامتگاه سنتی می گردد.

15 مرداد 1402

بازسازی کارتون فوتبالیست ها در تمرین استقلال

در تمرین تیم استقلال تصویری به وسیله عکاس باشگاه شکار شده که بسیار جالب و در عین حال خطرناک است.

13 مرداد 1402

حمام گلستان یکی از جاذبه های گردشگری استان همدان است

جاذبه ها/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، حمام گلستان یکی از جاذبه های گردشگری استان همدان است.

5 مرداد 1402

بررسی تغییرات افت معیشت در یک دهه گذشته؛ جولان فـقر!

هم میهن نوشت: خط فقر میانه کشوری در سال 1400 برای یک خانوار چهارنفره حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان بود و در شهریور 1401 به هفت میلیون و 500 هزار تومان رسید. با توجه به اینکه دستمزد ها همراستا با رشد فقر، افزایش پیدا نکرده، حداقل دستمزد تصویب شده برای یک خانوار...

28 تیر 1402

زیر شن های صحرا و ماسه های ساحل چیست؟، شاید یک جنگل زیر پای شما باشد!

همشهری آنلاین نوشت: یکی از سوالاتی که ممکن است در صحرا یا ساحل دریا فکر ما را درگیر کند، این است که اگر شن و ماسه را کنار بزنیم، به چه چیزی می رسیم؟ ممکن است یک جنگل یا بستر یک رود دریاچه بزرگ ما قبل تاریخ زیر پای ما باشد.

18 تیر 1402

بازسازی قلعه سالار محتشم در خمین کلید خورد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی قلعه سالار محتشم در خمین کلید خورد.

4 تیر 1402

برترین پارک های آبی در استانبول

اگرچه استانبول شهری تمام فصول است، اما تابستان های آن جذابیت دیگری نیز دارد و آن سواحل و پارک های آبی استانبول است که این شهر را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای تابستانی تبدیل می نماید. در ادامه به معرفی بعضی از برترین پارک های آبی در استانبول می پردازیم...

31 خرداد 1402

داستان دو شهر؛ از میدان سرخ تا موزه هرمیتاژ

روسیه با قلمرو وسیع و میراث فرهنگی غنی خود در سال های اخیر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب ظاهر شده است. شهر های مسکو و سن پترزبورگ، دو گوهر درخشان روسیه، توجه مسافران را از گوشه و کنار دنیا به خود جلب نموده اند.

25 خرداد 1402

آفریقای جنوبی از وزیر خارجه ایران برای شرکت در اجلاس بریکس دعوت کرد

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی از وزیرخارجه ایران برای شرکت در اجلاس بریکس دعوت کرده و ملاقات های جانبی ما با کشورهای حاضر در آن اجلاس میتواند فرصت خوبی برای توسعه همکاری های مالی، سیاسی و امنیتی باشد.

14 خرداد 1402

بازسازی مجموعه سبزه میدان شهرستان بجنورد آغاز شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازسازی مجموعه سبزه میدان شهرستان بجنورد آغاز شده است.

6 خرداد 1402

ازمیغان ؛ روستایی کویری که هم نخلستان دارد هم شالیزار!

خبرنگاران: باور می کنید وسط کویر شالیزار ببینید. اقلیم ایران این است دیگر! ازمیغان بهشتی است در توابع شهرستان طبس که وسط کویر جاخوش نموده است .

2 خرداد 1402

غازی خسروبیگ؛ قدیمی ترین کتابخانه عمومی بالکان

به گزارش خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه عمومی 500 ساله غازی خسروبیگ در محله باش چارشی سارایوو، با زیربنای 7 هزار مترمربع و 35 کتابدار،بزرگترین کتابخانه کشور بوسنی و هرزگوین محسوب شده و به علت وجود بعضی آثار خطی نادر...

11 اردیبهشت 1402

این ایده دکوراسیون، آرامش اعصاب را به منزل شما بازمی گرداند

اگر در عصر شلوغ دنیا کنونی در پی طرح هایی برای دکوراسیون منزل خود هستید، که آرامش را مهمان لحظه هایتان کند، از این سبک طراحی آشپزخانه غافل نشوید.

27 فروردین 1402

صاعقه باعث تشکیل ماده ای شد که تا کنون روی زمین دیده نشده ، عکس

دیجیاتو نوشت: یک استاد دانشگاه فلوریدا جنوبی با ماده فسفری جدیدی روبرو شد که بر اثر برخورد صاعقه در شهر نیو پورت ریچی، فلوریدا تشکیل شده است.

25 فروردین 1402
تعداد: (116)