نوآوری های حوزه درمان ناباروری حمایت می شوند

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طرح های نوآورانه و فناورانه حوزه داروها، فرآورده ها، تجهیزات مصرفی و کیفیت افزایی خدمات و محصولات در درمان ناباروری جذب و حمایت می گردد.

نوآوری های حوزه درمان ناباروری حمایت می شوند

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نظر دارد طرح های موثر در درمان ناباروری را در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ شناسایی و از آنها برای تجاری شدن حمایت کند.

بر همین اساس طرح های پیشنهادی شرکت های دانش بنیان و فناور برای کسب دانش فنی، فراوری بار اول و تجاری سازی و توسعه بازار در 3 حوزه داروها، فرآورده ها و روش های نوین در درمان ناباروری، تجهیزات مصرفی در درمان ناباروری و کیفیت افزایی خدمات و محصولات حوزه ناباروری شناسایی و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

شاخص ها و اولویت های مدنظر در طرح های پیشنهادی شامل عمق دانشی در حوزه زیست فناوری، برخورداری از TRL و MRL قابل قبول، برخورداری از زیرساخت فراوریی و یا امکان همکاری با شرکت های فراوریی حاضر در بازار و برخورداری از بازار صادراتی می گردد و به طرح های برتر گرنت پژوهشی و تسهیلات فراوریی عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نوآوری های حوزه درمان ناباروری حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری های حوزه درمان ناباروری حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید