نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، در هفته هفتم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو شرکت های مستقر در شهرک صنعتی مبارکه با کاربرد ها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.

نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه

به گزارش گروه فناوری وبلاگ ساعت دیواری، در هفته هفتم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در قالب طرح هر هفته، یک شهرک صنعتی، که با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان در حال اجرا است، در روز چهارشنبه 1 بهمن ماه 1399، شرکت های مستقر در شهرک صنعتی مبارکه با کاربرد ها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.

این نشست با حضور 17 تن از از مدیران واحد های صنعتی فعال در حوزه فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی و معدنی، رنگ و رزین، نساجی و پلیمر مستقر در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان بصورت وبینار و در بستر اسکای روم برگزار گردید.

در این رشته نشست ها به ارائه مطالبی از قبیل اطلاع رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو؛ معرفی فرصت های تجاری و مالی بکارگیری نانو در صنایع؛ معرفی محصولات و توانمندی های صنعتی ایران در فناوری نانو؛ معرفی حمایت های ستاد از شرکت های صنعتی و نانویی؛ معرفی راهکار های فناوری نانو برای برطرف احتیاج و ارتقای صنایع؛ معرفی راهکار های تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان و نانو پرداخته می گردد.

دریافت تقاضا ها و احتیاج های صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت یاری به ارتقای فناوری در واحد های صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات فراوریی، و شناسائی واحد های صنعتی مستعد برای دانش بنیان شدن، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست های صنعتی در شهرک های صنعتی است.

در بخش آخر این نشست، تقاضا های صنعتی در حوزه رنگ و رزین، مواد و پوشش های عایق و محصولات آرایشی بهداشتی از شرکت های حاضر در جلسه دریافت شد که اقدامات لازم جهت پیگیری این تقاضا ها از سوی مجری این برنامه (شرکت فناوری های پیشرفته آسیا) در حال اجرا است.

شایان ذکر است، حضور در این برنامه برای مدیران، کنندگان شرکت ها و واحد های صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام به وسیله مراجعه به نشانی http://nanoseminar.ir امکان پذیر است. مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه [email protected]، و یا تماس با فن بازار استان اصفهان و شماره های 09301002270 و 09301002280 و 09301002290، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید