ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، استاندار ایلام از ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام اطلاع داد و گفت: ناچار به ایجاد محدودیت در بازار هستیم.

ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری ایلام ؛محمد نوذری در نشست با اصناف و بازاریان ایلام با اشاره به شرایط نگران کننده کرونا در استان خواهان اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا در بین اقشار شد و عنوان نمود: در جریان مسائل و مسائل بازار هستم اما برای حفظ سلامت مردم ناچار به ایجاد محدودیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که امروز استان وارد پیک چهارم کرونا شده خواهان همراهی و همکاری بیشتر بازاریان در مدیریت کرونا شد و عنوان نمود: همسایگی با مناطق بحرانی کرونا چون خوزستان و کشور عراق و همچنین عادی انگاری کرونا استان را وارد پیک چهارم کرد.

برخورد با نقض کنندگان

نوذری، مصوبات ستاد کرونا را لازم الاجرا دانست و تاکید نمود: قصور در اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا در این شرایط خطرناک جرم است و باید با نقض کنندگان برخورد قانونی گردد.

وی با عنوان این مطلب که در راستای سلامت مردم هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد، اظهار کرد: ما امروز مجبور هستیم سختی ها را تحمل کنیم تا از این پیک خطرناک به سلامت عبور کنیم.

استاندار ایلام نقش بازاریان و اصناف را در صد سال گذشته در تحولات سیاسی و اجتماعی بی نظیر عنوان نمود و گفت: امروز هم نیازمند نقش آفرینی سازنده بازاریان هستیم و قطعاً با همکاری این قشر زحمت کش و پویا توان تسلط و مهار کرونا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز کرونا نظام جهانی را به هم ریخته است، افزود: این شرایط و شرایط حامل این پیغام مهم است که غفلت از کرونا عواقب پشیمان کننده ای به دنبال دارد و امروز ما ناچار هستیم در این برهه از زمان سبک زندگی خود را عوض کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید