دوچرخه سواری

تردد خودروهای شخصی در محورهایی از تهران فردا ممنوع است ، دلیل چیست؟

آدینه، آخرین روز شهریور، در همه تهران یک محور به روی خودروها بسته می گردد و فقط مدهای حمل و نقل پاک حق تردد در این محور را خواهند داشت.

30 شهریور 1402

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش قدمتی طولانی در حدود 3000 سال دارد. جزیره کیش در بین 10 جزیره زیبای دنیا قرار گرفته است و سومین مقصد برای داشتن یک تعطیلات عالی در خاورمیانه است. فضای آرام جزیره آن را به استراحتگاهی برای سلامت روان تبدیل نموده است.

21 بهمن 1401

آشنایی با گران ترین محله های لندن

گران ترین محله های لندنهمواره زمانی که از زیبایی ها و جاذبه های یک شهر خاصی می خواهیم نام ببریم، یک راست سراغ آثار تاریخی و شاخص و یا منطقه ها خاصی میرویم. به نظر می آید که در این میان، حق خیابان ها و محله ها کمی تضییع شده است! به هر حال این بسیار طبیعی است...

29 فروردین 1401

مارماریس در یک نگاه

مارماریس شهری ساحلی در کنار دریای مدیترانه و اژه است که به لطف طبیعت زیبا، خط ساحلی معرکه و امکانات متعدد تفریحی، گزینه ای عالی برای تعطیلات به شمار می رود.

9 اسفند 1400

ناطقی قهرمان مسابقات استقامت لیگ برتر دوچرخه سواری شد

به گزارش خبرنگاران، اولین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری جاده آقایان در سال 1400 به میزبانی شهرستان مبارکه از 7 لغایت 9 مهرماه در حال برگزاری است.

25 مهر 1400

روبات ها چگونه جای خود را در کنار ما باز می نمایند؟

به نظر شما در آینده روبات ها چگونه وارد فضا های عمومی مان خواهند شد و ما چگونه باید خود را برای این فرایند آماده کنیم؟

8 آذر 1399

مراسم تکریم و معارفه شهرداران مناطق 5، 17 و 21 برگزار گردید

شهر: مراسم تکریم و معارفه شهرداران مناطق تهران با حضور مشاور عالی ومدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران برگزار گشت.

20 آبان 1399

شهروندان و ذهن خلاق

پیروز حناچی - شهردار تهران:بی گمان، سرمایه اصلی تهران شهروندان و فکر خلاق است. فکر خلاق باید در جای جای برنامه ها دیده گردد؛ به خصوص برنامه های مناسبتی که کم عارضه و بسیار تأثیرگذار و التیام بخش اند.

20 آذر 1398