چرا نمی توان در استوری اینستاگرام موسیقی گذاشت؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، عدم امکان افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام، با اعتراض بسیاری از کاربران روبرو شده است.

چرا نمی توان در استوری اینستاگرام موسیقی گذاشت؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ ساعت دیواری، از تعداد 500 میلیون نفر که هرروز در اینستاگرام استوری به اشتراک می گذارند معلوم می شود که قابلیت استوری گذاشتن یکی از محبوب ترین ویژگی های برنامه رسانه های اجتماعی است؛ بنابراین بعد از مشاهده کوچک ترین باگ در این ابزار موجی از اعتراضات کاربران به جریان می افتد. اخیرا دیده شده در پخش موسیقی استوری های اینستاگرام مسئله ای به وجود آمده و این اتفاق موجب نارضایتی کاربران شده است.

چرا موسیقی در استوری اینستاگرام کار نمی نماید؟

یکی از ویژگی های هوشمند استوری های اینستاگرام، قابلیت افزودن موسیقی به تصاویر و فیلم های شما است. برچسب موسیقی در سال 2018 راه اندازی شد و به قابلیتی عادی در استوری های کاربران تبدیل شد، زیرا اغلب تأثیر و دسترسی پست را بسیار افزایش می دهد. اما دوستداران اینستاگرام اشکالی در سیستم گزارش داده اند که هزاران نفر قادر به افزودن برچسب موسیقی به استوری خود نیستند.

به نظر می رسد که پلتفرم به اشتراک گذاری عکس بار دیگر با مسائل فنی روبرو شده است، اما علت دقیق آن معین نیست. بعضی از کاربران پیشنهاد نموده اند که اگر افراد از حساب تجاری استفاده می نمایند، ممکن است اینگونه باشد، زیرا اینستاگرام استفاده از موسیقی را برای استفاده حساب های تجاری محدود می نماید. دیگران گفتند که برای برطرف این مشکل دستگاه های خود را مجدداً راه اندازی نموده و برنامه را بارگیری نموده اند، زیرا فکر می کردند این مشکل فقط برای خودشان به وجود آمده است. به هرحال این یک مشکل سراسری است که کاربران را درگیر نموده است.

راه آنالیز فعال بودن موسیقی اینستاگرام

به راحتی می توان آنالیز کرد که آیا ویژگی موسیقی اینستاگرام شما کار می نماید یا خیر. استوری ای که بارگذاری می کنید را انتخاب کنید و روی نماد مربع شکل استیکرها که در بالا نمایش داده شده ضربه بزنید. برچسب موسیقی را از منو انتخاب نموده و در میان آهنگ های موجود مرور کنید. اگر نمی توانید جستجو کنید، به این معنی است که حساب شما تحت تأثیر قرار گرفته است. کسانی که ممکن است با اینستاگرام مشکل داشته باشند، می توانند یک برنامه رسانه اجتماعی دیگر مثل توئیتر را برای گزارش آنالیز نمایند. اگر حساب کاربری توئیتر ندارید، Down Detector به کاربران اطلاع می دهد که برنامه ها از کار افتاده اند یا با مشکل روبرو شده اند که از اوایل 29 سپتامبر 2021 گزارش های قابل توجهی را شاهد بوده ایم. اگر به نظر می رسد مشکل گسترده نیست، قبل از ورود مجدد به سیستم، اتصال اینترنت دستگاه خود را آنالیز نموده یا برنامه را خارج کنید.

پیشینه مشکل برچسب موسیقی در اینستاگرام به چه زمانی برمی شود؟

گزارش ها نشان می دهد که این مشکل چندین بار در طول این سال ها اتفاق افتاده است، چه این مربوط به کاربران جداگانه باشد و چه قطعی های گسترده. جدیدترین خطای بزرگ موسیقی اینستاگرام در ژانویه 2021 رخ داد، قبل از اینکه دوباره در ماه می گزارش شود. به نظر می رسد این مشکل طولانی مدت اشکالی است که غول رسانه های اجتماعی هنوز مرتبا با آن مبارزه می نماید، بنابراین مطمئن شوید که برنامه را به طور مرتب به روز می کنید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چرا نمی توان در استوری اینستاگرام موسیقی گذاشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نمی توان در استوری اینستاگرام موسیقی گذاشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید