واکنش دلیخت به شایعه پشیمانی اش از پیوستن به یوونتوس

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، مدافع میانی هلندی تیم فوتبال یوونتوس به شایعات حاکی از پشیمان شدن او از انتخاب بانوی پیر به جای بارسلونا پاسخ داد.

واکنش دلیخت به شایعه پشیمانی اش از پیوستن به یوونتوس

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ماتیس دلیخت در واکنش به شایعه پشیمانی اش از پیوستن به یوونتوس تأکید کرد که نه تنها بابت انتخابش پشیمان نیست، بلکه از بودن در یوونتوس و پیشرفتی که در این تیم داشته بسیار راضی است.

دلیخت تابستان امسال در حالی از آژاکس به یوونتوس پیوست که مشتری پروپاقرص دیگری مانند بارسلونا هم داشت. او که شب گذشته به تیمش برای کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل اتلتیکومادرید کمک کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در بازی مان مقابل اتلتیکومادرید نشانه های پیشرفت در تیم مشخص بود، اگرچه هنوز در برخی جهات تیم مان نیاز دارد بهتر شود، چه از فردی چه از نظر تیمی. البته هنوز ماه نوامبر است و فرصت پیشرفت هست. سبک فوتبالی که ما داریم ارائه می کنیم هنوز می تواند بهتر شود.

دلیخت درباره شایعات رسانه های هلندی درباه پشیمان شدنش از ترجیح دادن یوونتوس به بارسلونا هم گفت: زمانی که شما به باشگاهی در جایگاه یوونتوس می آیید، همیشه فشار وجود دارد اما من اگر می دانستم که از پس تحمل این فشار برنمی آیم هرگز به این تیم نمی آمدم. وقتی به یوونتوس پیوستم می دانستم که باید خودم را به یک سیستم بازی متفاوت وفق دهم اما من الان از وضعیتم و روندی که تیم مان دارد راضی ام. الان هم فقط می خواهم از بازی هایم لذت ببرم و راضی که به یوونتوس آمده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش دلیخت به شایعه پشیمانی اش از پیوستن به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دلیخت به شایعه پشیمانی اش از پیوستن به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید