ریخت و پاش یوفا برای قهرمانان لیگ ملت های اروپا

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کرواسی در مسابقه شب گذشته خود توانست هلند میزبان را شکست دهد و پا به فینال لیگ ملت های اروپا بگذارد. مسابقه دوم نیمه نهایی بین ایتالیا و اسپانیا امشب برگزار می گردد تا رقیب کرواسی در ملاقات نهایی معین گردد. بازنده مسابقه ایتالیا و اسپانیا نیز حریف هلند در ملاقات رده بندی خواهد بود.

ریخت و پاش یوفا برای قهرمانان لیگ ملت های اروپا

اما تیم ها برای رسیدن به اینجا چقدر پاداش دریافت می نمایند؟ در گام اول، تمام تیم های حاضر در لیگ ملت ها برای حضور در این مسابقات پاداش مالی دریافت می نمایند. تیم های حاضر در دسته A یک میلیون و پانصد هزار یورو، تیم های دسته B یک میلیون یورو، تیم های دسته C هفتصد و پنجاه هزار یورو و تیم های دسته D پانصد هزار یورو می گیرند.

تیم های اول گروه ها نیز جایزه نقدی اضافه ای دریافت می نمایند که بنا بر دسته ای که در آن حضور دارند، بین 750 تا 250 هزار یورو متغیر است. این پاداش ها در مقایسه با فصل قبل 50 درصد افزایش پیدا نموده است.

هر تیمی که در فینال روز یکشنبه قهرمان گردد و بعد از پرتغال و فرانسه سومین قهرمان لیگ ملت ها لقب بگیرد، 10.5 میلیون یورو جایزه دریافت خواهد نمود. این جایزه برای نایب قهرمان 9 میلیون یورو، برای تیم سوم 8 میلیون یورو و برای تیم چهارم 7 میلیون یورو خواهد بود.

اما جوایز فقط نقدی نیست. تیم قهرمان از یک امتیاز ویژه هم برخوردار خواهد شد. تیمی که قهرمان لیگ ملت های 23-2022 گردد، در مقدماتی جام جهانی 2026 به جای گروه شش تیمی معمول، در یک گروه پنج تیمی قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو

به "ریخت و پاش یوفا برای قهرمانان لیگ ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریخت و پاش یوفا برای قهرمانان لیگ ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید