ریوالدو: رفتن نیمار به پاری سن ژرمن اشتباه بود

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است نیمار نباید بارسلونا را ترک می کرده و رفتنش به پاری سن ژرمن تصمیمی اشتباه بوده است.

ریوالدو: رفتن نیمار به پاری سن ژرمن اشتباه بود

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ریوالدو، ستاره پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل بر این باور است که رفتن نیمار به پاری سن ژرمن اشتباه بوده است. این بازیکن برزیلی تابستان 2017 در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیونی اش توسط پاری سن ررمن، نوکمپ را به مقصد پارک دوپرنس ترک کرد. نیمار البته در این تابستان تمایل داشت به بارسلونا بازشود اما باشگاه پاری سن ژرمن با جدایی اش مخالفت کرد.

ریوالدو 47 ساله که خود بین سال های 1997 تا 2002 عضو تیم بارسلونا بود، ضمن اشاره به اینکه عدم موفقیت پاری سن ژرمن در اروپا، نیمار را از کسب عنوان بهترین بازیکن جهان دور می کند، گفت: اگر شما به قهرمانی لیگ قهرمانان برسید، کسب عنوان بهترین بازیکن جهان راحت تر می شود. کار درست را رونالدینیو کرد، زمانی که پاری سن ژرمن را به مقصد بارسلونا ترک کرد و تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد. به نظرم نیمار مرتکب اشتباه شد که به PSG رفت اما حالا این فرصت را دارد تا اشتباهش را جبران کند.

نیمار 27 ساله که تا خاتمه ماه ژوئن 2022 با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد، تاکنون در 63 بازی از رقابت های مختلف به میدان رفته و 55 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ریوالدو: رفتن نیمار به پاری سن ژرمن اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریوالدو: رفتن نیمار به پاری سن ژرمن اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید