درخواست مسی از امباپه: به بارسا برو!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، این افشای بزرگ از طرف نشریه اسپانیایی دفنسا سنترال اجرا شده که ادعا نموده که ستاره آرژانتینی آرزوی خود را که پیوستن امباپه به بارسلونا به جای رئال مادرید بوده را با این ستاره جوان در میان گذاشته است اما در نهایت از امباپه 24 ساله خواسته بوده تا به تیمی ملحق گردد که بتواند برای بزرگترین افتخارات فوتبال اروپا رقابت کند. مسی به امباپه گفته بود: ترجیح می دهم که به بارسا بروی اما اگر می خواهی به رئال بروی انجامش بده، تو لایق حضور در یک تیم بزرگ و پیروز هستی.

درخواست مسی از امباپه: به بارسا برو!

با وجود 5 جام قهرمانی لیگ فرانسه و سه جام حذفی قهرمانی مشکل امباپه در پاریس نبوده است. در عوض شکست های این تیم در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا که نسلی از بازیکنان پی اس جی را ناامید نموده است، مشکل بزرگ این بازیکن فرانسوی به شمار می رود.

امباپه که 5 بار به عنوان برترین گلزن لیگ 1 فرانسه دست یافته است تیم فرانسوی را با انتشار بیانیه ای که خبر از عدم تمدید قراردادش می داد، شوکه کرد.

این پیغام امباپه دوباره حدس ها را حول انتقال او به مقصد دیرینه اش یعنی رئال مادرید شعله ور ساخت در حالی که تنها 12 ماه قبل پیشنهاد دیرهنگام رئال مادرید به وسیله پیشنهاد چشمگیر تیم فرانسوی بازنده شد.

منبع: فرارو

به "درخواست مسی از امباپه: به بارسا برو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مسی از امباپه: به بارسا برو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید