مجموعه تفریحی تفریح پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، مجموعه تفریحی تفریح پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد.

مجموعه تفریحی تفریح پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار کرمانشاه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از مسئولان مجموعه تفریحی و تفریح پارک آبی پاسارگاد در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

داریوش فرمانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 1500 متر و زیربنای 4800 متر مربع با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان به وسیله بخش خصوصی اجرا شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: این پروژه از محل اعتبارات سرمایه گذاری گردشگری 10 میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده است.

او ادامه داد: حجم اشتغالزایی این مجموعه 73 نفر است که روزانه ظرفیت پذیرش 500 نفر را دارد.

فرمانی گفت: این پروژه امکانات ویژه ای دارد که برای اولین بار در غرب کشور احداث است که میتوان به پارک آبی بزرگسالان و بچه ها، باشگاه بدنسازی، استخر، باشگاه بیلیارد، حمام و رستوران سنتی و...اشاره نمود.

او اضافه کرد: این پروژه با هدف توسعه زیرساختهای تفریحی و رفاهی برای افزایش ماندگاری گردشگران اجرا شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه این مجموعه اولین پارک آبی غرب کشور است، می تواند به استانهای همجوار خدمات ارائه کند.

او اضافه کرد: استان کرمانشاه با وجود داشته های تاریخی و طبیعی فراوان به لحاظ تاسیسات تفریحی و گردشگری با کمبودهای زیادی روبرو است که امیدواریم این با شکل گیری پروژه هایی به این شکل شاهد افزایش کیفی شرایط سفر به استان باشیم.

فرمانی در پایان تاکید نمود: حوزه گردشگری استان فرصتهای بسیاری برای سرمایه گذاری دارد و سرمایه گذارانی که در حوزه ورود نمایند، در سریع ترین زمان ممکن مجوزهای لازم صادر و تسهیلات مورد احتیاج پرداخت می گردد.

منبع: همگردی

به "مجموعه تفریحی تفریح پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفریحی تفریح پارک آبی پاسارگاد کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید