قیمت مصرف کننده ساینا اس دوباره گران شد! ، قیمت مهر ماه 1402

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، قیمت مصرف کننده ساینا اس برای چهارمین بار از مرداد ماه امسال تا به امروز افزایش یافت. این محصول گروه خودروسازی سایپا که چند ماه قبل قیمتی کمتر از 250 میلیون تومان داشت، حالا به مرز 300 میلیون تومان رسیده است. سایپا هیچ دلیلی برای این افزایش قیمت اعلام نکرد. در بخشنامه طرح تبدیل تازه، قیمت مصرف کننده ساینا اس تیپ DA به 295 میلیون و 641 هزار تومان رسید که حدود 4 میلیون تومان گرانتر از قیمت قبلی این خودرو است.

قیمت مصرف کننده ساینا اس دوباره گران شد! ، قیمت مهر ماه 1402

بیت ران - محمد فتح اللهی - قیمت مصرف کننده ساینا اس برای متقاضیان خرید این محصول در اواسط تابستان سال جاری کمتر از 250 میلیون تومان بود. اما سایپا در طول چهار ماه کم کم بهای نهایی این خودرو را افزایش داد.

تا اینکه ساعاتی پیش تعیین شد این گروه خودروسازی، ساینا اس تیپ DA را دوباره گران کرد. به طوری که قیمت این خودرو از 291 میلیون و 650 هزار تومان به 295 میلیون و 641 هزار تومان رسید!

سایپا هنوز علت این افزایش قیمت چهار میلیونی ساینا S را در بخشنامه نو فروش خود اعلام نکرده است. از همین رو، تعیین نیست علت این افزایش قیمت، شورای رقابت است؟ یا خود سایپا اقدام به بالابردن قیمت نهایی این خودرو کرد؟

سایپا ساینا S از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره مند است که می تواند 87 اسب بخار نیرو فراوری کند. گشتاور این موتور نیز به رقم 130 نیوتن متر می رسد. قدرت و گشتاور این قوای محرکه به وسیله گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلوی این خودرو منتقل می گردد.

این محصول مجهز به سنسور عقب، دیلایت، اتولایت، نشانگر تعویض دنده، ایربگ های سرنشینان جلو، تهویه دیجیتالی، TPMS، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی و… است. گرچه در فهرست امکانات رفاهی این خودرو آپشن هایی مانند فرمان دی کات هم ذکر شده است، اما تعیین نیست خریداران از این امکان در زمان خرید بهره مند خواهند شد یا خیر.

قیمت مصرف کننده ساینا اس - مهر ماه 1402
نام محصولقیمت نو (تومان)قیمت قدیم (تومان)درصد افزایشاندازه افزایش
ساینا S تیپ DA295/641/000291/650/0001/373/991/000

تعیینات تارا دنده ای نو اعلام شد / تارا V1 پلاس چه ویژگی های نوی دارد؟

جوابیه سایپا به بیت ران درباره گزارش سیل انصراف متقاضیان خرید شاهین

واردات خودرو از بندر شهید باهنر روی دور تند / یکهزار و 31 دستگاه النترا وارد شد

تارا V3 تحت فشار آنالیز شد / تفاوت فنی اش با تارا معمولی چیست؟

منبع: بیت ران

به "قیمت مصرف کننده ساینا اس دوباره گران شد! ، قیمت مهر ماه 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصرف کننده ساینا اس دوباره گران شد! ، قیمت مهر ماه 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید