برترین پارک های آبی در استانبول

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، اگرچه استانبول شهری تمام فصول است، اما تابستان های آن جذابیت دیگری نیز دارد و آن سواحل و پارک های آبی استانبول است که این شهر را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای تابستانی تبدیل می نماید. در ادامه به معرفی بعضی از برترین پارک های آبی در استانبول می پردازیم تا با این پارک های هیجان انگیز آشنا شوید و بدانید برای لذت بردن بیشتر از این پارک ها بهتر است چه نکاتی را رعایت کنید، با ما همراه باشید.

برترین پارک های آبی در استانبول

آنچه در این مطلب می خوانید

  • شهربازی و پارک تفریحی ویالند استانبول
  • پارک آبی کلاب دلفین استانبول
  • پارک آبی کالسیوم استانبول
  • پارک آبی جواهیر هیبلی آدا
  • ویاپورت مارینا استانبول
  • پارک آبی آکوامارینا استانبول
  • پارک آبی توزلا مارینا استانبول
  • سخن آخر
  • سوالات متداول

شهربازی و پارک تفریحی ویالند استانبول

شهربازی و پارک تفریحی ویالند که با نام اسفانبول یا دیزنی لند استانبول نیز شناخته می گردد، از معروف ترین پارک های موضوعی استانبول است که می توانید از آن تماشا کنید. این شهربازی که در سال 2013 افتتاح شد، به خاطر زیبایی باشکوه، معماری و سواری های شگفت انگیزش شناخته شده است.

اگر می خواهید علاوه بر تفریح در آب، از بازی های هیجان انگیز دیگری مانند ترن هوایی و چرخ وفلک لذت ببرید، پارک ویالند مناسب شما است. این مجموعه وسیع و سرگرم نماینده یکی از پارک های آبی استانبول و بعلاوه یک شهربازی عالی برای اوقات فراغت کل خانواده است.

ویالند استانبول در منطقه گلدن هورن استانبول واقع شده است، بعلاوه دارای یک مجتمع خرید بزرگ، خیابان های شیک با بوتیک ها است، محلی است که در آن جشنواره ها و رویدادهای زیادی برگزار می گردد و پر از رستوران ها و غذاخوری های متنوع است.

ازآنجایی که آوردن تلفن همراه به داخل پارک ممنوع است، مچ بندهای هوشمندی به شما داده می گردد تا بتوانید عکس و فیلم بگیرید.

برای رسیدن به شهربازی می توانید از خدمات رایگان ویالند بهره ببرید و در ایستگاه های بشیکتاش، سلطان احمد، شیشلی و میدان تکسیم سوار اتوبوس های ویژه آن شوید. (مشاهده فهرست قیمت های)

ساعات کاری شهربازی در روزهای هفته از 10 صبح تا 6 بعدازظهر و آخر هفته ها از 11 تا 8 شب باز است. قیمت بلیط روزانه که تمام سواری ها را شامل می گردد حدود 1000 لیر است و بهتر است به صورت آنلاین بلیط های موردنظر خود را بخرید.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

ماجراجویی تنها بازی و ورزش نیست و شامل هر فعالیتی می گردد که شما را شگفت زده کند. پارک آبی کلاب دلفین استانبول مکانی عالی برای انواع ماجراجویی است. این پارک که در سال 2011 افتتاح شد، هنوز هم یکی از بزرگ ترین پارک های آبی در استانبول است.

در پارک آبی کلاب دلفین انواع فعالیت های آبی و تفریحی از انواع سرسره و استخر و سونامی گرفته تا واترپلو، والیبال ساحلی و زمین تنیس ارائه می گردد.

استخرهای شنای بچه ها و بزرگسالان مجزا هستند تا بچه ها از این تفریحات در کنار همسالان خود بیشتر لذت ببرند. همان طور که از نامش می توانید حدس بزنید، این پارک آبی یک استخر بی نظیر برای دلفین ها نیز دارد. در این قسمت از پارک می توانید دلفین ها و شیرهای دریایی را ببینید و با آن ها عکس بگیرید.

هفت استخر، از جمله استخر کشتی، استخر موج و دو استخر برای بچه ها دارد. بعلاوه، بیش از 12 نوع اسلاید مانند کینگ کبری، کامیکازی، آناکوندا در آن وجود دارد. رستوران ها و کافه های متنوعی در پارک وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.

این مجموعه بزرگ مملو از تعداد زیادی سرسره و جاذبه های مختلف است که آن را به مکانی عالی برای گذراندن یک روز گرم تابستانی تبدیل می نماید.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول در فاصله 30 کیلومتری به سلطان احمد و تکسیم قرار گرفته است و نزدیک ترین پارک آبی به مرکز شهر محسوب می گردد. همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر باز است.

شاتل های رایگان بسیاری از نقاط مختلف استانبول در باغچه شهیر به مقصد پارک آبی در دسترس است. بهای ورودی برای بچه ها (4-11 سال) 180 لیر و برای بزرگسالان 350 لیر است.

پارک آبی کالسیوم استانبول

پارک آبی کالسیوم استانبول یکی از مجهزترین و برترین پارک های آبی در استانبول به شمار میرود. علاوه بر تفریح در استخرهای آبی این پارک وسیع، می توانید به ورزش های دیگری نیز بپردازید و روزی خوش و خاطره انگیز را سپری کنید.

این پارک با حدود 12000 مترمربع، بیش از آنچه تصورش را بکنید، ورزش های آبی دارد. چهار استخر بزرگ در فضای باز، شش سرسره مارپیچ و یک استخر با امواج خروشان از جمله محبوب ترین ویژگی های آن هستند. استخر آرامش در پارک آبی کالسیوم برای بازدیدنمایندگان میانه سال طراحی شده تا بتوانند در آن استراحت نمایند و ریلکس باشند.

از مزایای پارک آبی کالسیوم استخرهای سرپوشیده آن است که برای افرادی که در فصل پاییز و زمستان در پی پارک آبی در استانبول هستند انتخاب بسیار خوبی است. صخره نوردی، سرسره آناکوندا، آبشار و سرسره موشک از دیگر فعالیت های هیجان انگیز این پارک هستند که آدرنالین خون شما را بالا می برند.

این پارک آبی دارای امکانات بسیار زیادی مانند سینما، سالن ماساژ، استخرهای شنا برای بچه ها، اسپا و آرایشگاه است و رستوران ها و کافه های متعددی دارد که استارباکس محبوب ترین آن ها است.

پارک آبی کالسیوم استانبول روزهای یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر و بقیه روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب پذیرای شماست. این پارک در محله ساری یر در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است و با خط اتوبوس 150 و 154 می توانید به آن برسید.

مشاهده قیمت های

پارک آبی جواهیر هیبلی آدا

این پارک آبی در جزیره هیبلی آدا قرار گرفته است. البته جواهیر فقط یک پارک آبی پر از امکانات سرگرم نماینده و هیجان انگیز نیست، بلکه یک استراحتگاه ساحلی است. کم عمق بودن ساحل در این قسمت از جزیره باعث محبوبیت بیشتر پارک آبی جواهیر هیبلی آدا در بین گردشگران شده است.

این پارک آبی جواهر دارای چهار استخر و ده سرسره است و با امکانات متنوع و تفریح های هیجان انگیزش برای شما خاطره خوب دیگری از پارک های آبی ترکیه را رقم می زند. البته گاهی اوقات این پارک آبی شلوغ می گردد که طبیعی است; محبوبیت آن باعث شده است که بازدیدنمایندگان زیادی را به خود جذب کند.

اگر می خواهید به دور از هیاهوی مرکز شهر و در یکی از برترین پارک های آبی در استانبول خاطره ای به یادماندنی بسازید، حتماً بازدید از پارک آبی جواهیر را در برنامه سفر خود بگنجانید. ازآنجایی که این پارک آبی در جزیره قرار گرفته است، باید مراقب باشید که زمان بازگشت شما با زمان حرکت کشتی هماهنگ باشد.

پارک آبی جواهیر همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر باز است. برای رفتن به پارک آبی می توانید از قایق هایی که از ساحل بوستانجی به ساحل هیبلی آدا می روند، بهره ببرید. این قایق ها ساعت 10:30 صبح حرکت می نمایند و ساعت 17:30 به ساحل بوستانجی بازمی گردند.

پارک آبی جواهیر هیبلی آدا خدمات رایگان قایق برای مشتریان خود فراهم می نماید. شاتل پارک آبی شما را از ساحل هیبلی آدا به پارک آبی می برد. برای استفاده از این شاتل ها باید کمی صبر داشته باشید. بردن غذا یا نوشیدنی به داخل پارک ممنوع است، پس در هر وقت گرسنه شدید به رستوران مجموعه سر بزنید.

ویاپورت مارینا استانبول

تم پارک ویاپورت مارینا یکی از محبوب ترین پارک های موضوعی استانبول است. این پارک دارای انواع سرسره های آبی، ترن هوایی و سایر وسایل سواری است. پارک ویاپورت مارینا بعلاوه دارای تعدادی رستوران و کافه است که آن را به مکانی عالی برای گذراندن یک روز با خانواده تبدیل می نماید.

تم پارک ویاپورت مارینا یکی از هیجان انگیزترین ترن های هوایی در دنیا را دارد. علاوه بر 28 وسیله سواری هیجان انگیز برای بزرگسالان سواری های مخصوص بچه ها، سالن سینما و یک مرکز بازی مجهز نیز دارد. بعلاوه یک چرخ وفلک با چشم انداز پانوراما به اقیانوس و یک آکواریوم چشمگیر در نزدیکی شهربازی قرار گرفته است.

آکواریوم ویاسی در ویاپورت مارینا، اولین آکواریوم دنیا با موضوع آب وهوا است که در سال 2015 افتتاح شده و دارای طولانی ترین تونل زیر آب در استانبول است. این پارک موضوعی محبوب در استانبول بیش از دوازده هزار حیوان دریایی را در خود جای داده است که می توانید خودتان به ماهی ها غذا بدهید یا با دستانتان لقمه ماهی ها را نوازش کنید.

نمایشگاهای متعدی با موضوعات مختلف در سراسر پارک وجود دارد. پارک کروکودیل یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این مکان است. بازدیدنمایندگان در اینجا می توانند از انواع ببرهای بزرگ نیز در زیستگاه های بومی خود از نزدیک تماشا نمایند. بازدید از این پارک را از دست ندهید زیرا فرصت های زیادی برای ماجراجویی ارائه می دهد.

پارک آبی آکوامارینا استانبول

اگر فکر می کنید آدرنالین خون شما پایین است. در این صورت، بهتر است سری به پارک آبی آکوامارینا بزنید تا در هیجان غوطه ور شوید. آکوامارینا در محله اروپایی بویوک چکمجه، از منطقه ها مجلل و شیک استانبول قرار گرفته است. این پارک از سال 1999 تا به امروز با 3000 نفر ظرفیت، به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های آبی در استانبول به فعالیت مشغول است.

در آکوامارینا می توانید تفریحات مهیج و پرنشاطی را تجربه کنید. از تجهیزات این پارک آبی می توان به سرسره های 60 متری، 90 متری، 100 متری، سقوط آزاد و انواع سرسره های پیچشی هیجان انگیز اشاره نمود. در این پارک می توانید از استانداردترین و بهداشتی ترین خدمات رفاهی بهره مند شوید.

انواع استخر در پارک مارینا شامل استخرهای المپیک، بچه ها و استخرهای بزرگ و کوچک است. در کنار مجموعه ها یک دی جی قرار گرفته است که موسیقی مناسب با حال و هوا را پخش می نماید و هیجان بیشتری به روز تابستانی شما می بخشد.

آکوامارینا 50 کیلومتر با تکسیم فاصله دارد و در خارج از شهر پشت فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. برای رسیدن به آکوامارینا اگر نمی خواهید با تاکسی یا اوبر به این پارک آبی بروید، می توانید از خدمات شاتل رایگان مجموعه بهره ببرید.

آکوامارینا همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 7:00 بعدازظهر باز است. شاتل رایگان از ساعت 8:30 صبح تا 10:00 صبح مسافران را جابجا می نماید؛ اما بهتر است بدانید فقط سرویس رفت رایگان است و برای سرویس بازگشت که از ساعت 5 بعدازظهر به بعد ارائه می گردد، باید کرایه پرداخت کنید.

پارک آبی توزلا مارینا استانبول

پارک آبی توزلا مارینا استانبول، زیباترین پارک آبی استانبول است که در سال 2019 افتتاح شده و در منطقه آسیایی استانبول قرار گرفته است. این پارک آبی با مساحتی حدود 15000 مترمربع، بزرگ ترین پارک آبی استانبول است. پیشنهاد می کنیم بازدید از این پارک را حتماً در فهرست تماشای های خود قرار دهید.

اگر اهل ماجراجویی هستید و از ارتفاع نمی ترسید، از پارک آبی توزلا مارینا تماشا کنید. این پارک آبی یکی از برترین و معروف ترین پارک های آبی در استانبول است. در واقع این پارک آبی مارینا آکوا پارک نام دارد که به علت مجاورت با ساحل توزلا به پارک آبی توزلا معروف شده است.

پارک آبی توزلا دارای 17 سرسره آبی متنوع و هیجان انگیز است. سرسره لوله ای پارک آبی توزلا حدود 25 متر ارتفاع دارد که باعث محبوبیت بیشتر این پارک مجذوب کننده شده است. شما نمی توانید هیجان پرتاب شدن از ارتفاع 25 متری به داخل استخر در طی 7 ثانیه را در سایر پارک های آبی ترکیه تجربه کنید.

در پارک آبی توزلا مارینا، 15 ورزش آبی مانند جت اسکی، موز سواری، غواصی و غیره وجود دارد. می توانید این ورزش ها را علاوه بر سرسره ها امتحان کنید و روز خود را پر از هیجان و خاطره بگذرانید.

اگر هم ترجیح می دهید در حین تفریح به موسیقی گوش دهید، در این پارک آبی استانبول تمام روز موسیقی در حال پخش است و تفریح شما را چند برابر خواهد نمود.

پارک آبی توزلا مارینا از ساعت 11 صبح تا 6 بعدازظهر کار می نماید. اگر می خواهید روزی پر از هیجان همراه با ورزش و بازی زیاد داشته باشید، صبح به آنجا بروید. هر چند بردن غذا و نوشیدنی به داخل پارک مجاز نیست اما لازم نیست نگران ناهار باشید؛ این پارک آبی دارای یک رستوران 5 ستاره عالی آماده پذیرایی از شما است.

سخن آخر

تعطیلات شما در استانبول می تواند سرشار از ماجراجویی و تفریح باشد. رفتن به پارک های آبی استانبول هیجان خاصی دارد و سفر شما را لذت بخش تر می نماید. در این مطلب کوشیدیم برترین پارک های آبی در استانبول را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به استانبول به این پارک های آبی بروید و ماجراجویی های هیجان انگیز را در آن ها تجربه کنید.

سوالات متداول

برترین پارک های آبی در استانبول کدامند؟

پارک آبی آکوامارینا و پارک آبی کلاب دلفین از برترین پارک های آبی در استانبول هستند که از محبوبیت زیادی برخوردارند.

بزرگ ترین پارک آبی استانبول کدام است؟

پارک آبی توزلا مارینا استانبول بزرگ ترین پارک آبی استانبول است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور استانبول از وبلاگ ساعت دیواری کلیک کنید.

if($atts[name] === دبی) $atts[name] = امارات; ?> خرید تور استانبولمنبع: ستاره ونک

به "برترین پارک های آبی در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارک های آبی در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید