آغاز به کار دوباره نجوا

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، نجوا به عنوان بزرگترین ارائه دهندهٔ سرویس های ریتنشن مارکتینگ ایرانی، همواره اعتماد مشتریان خود را ارج نهاده و در این سال ها، به پشتوانهٔ حضور گرم کاربران خود در مسیر پیشرفت رو به جلو حرکت نموده است. از آنجایی که ما همواره سعی بر شفافیت در امور و اطلاع رسانی به مخاطبان داشته ایم، لازم دانستیم اطلاعاتی را در مورد اتفاقات پیش آمده برای نجوا در یک ماه اخیر به همراهان عزیزمان ارائه کنیم. روز شنبه، 9 مهرماه، در ساعات اولیهٔ صبح، سرویس پوش نوتیفیکیشننجوا در بستر فایربیس، هدف نفوذ امنیتی نهاده شد و تعدادی پوش نوتیفیکیشن به بخش محدودی از کاربران ارسال شد. به جهت اینکه حفظ امنیت اطلاعات کاربران نجوا، اصلی ترین اولویت ماست، در اولین اقدام، تمامی سرویس ها را غیرفعال کردیم؛ به این ترتیب ارسال پوش نوتیفیکیشن ها در همان لحظات ابتدایی متوقف شد. پس از آن، تیم فنی نجوا فرایندهای آنالیز سیستم ها را برای بازنگری و اطمینان از امنیت سرویس شروع کرد.

آغاز به کار دوباره نجوا

گفتنی است که مسئلهٔ پیش آمده صرفا محدود به ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا در لایه اپلیکیشن بوده که به وسیله یکی از APIهای قدیمی این نفوذ اجرا شده است و هیچ گونه دسترسی به سرور و اطلاعات کاربران رخ نداده است. ضمن اینکه وب سایت هایی که از این سرویس استفاده می کردند به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نگرفتند.

پنل نجوا با اعمال تدابیر امنیتی نو و حصول اطمینان از امنیت کامل سرویس، از 2 آبان ماه دوباره آغاز به فعالیت کرد و تمامی سرویس ها در دسترس کاربران نهاده شد. در این مدت تیم نجوا با ارزیابی های دقیق، اقدامات امنیتی لازم را برای جلوگیری از وقوع مجدد این گونه رخدادها انجام داده است.

بعلاوه در سرویس هایی که به صورت اشتراکی ارائه می شوند (پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ نجوا)، 30 روز به مدت زمان اشتراک کاربرانی که در تاریخ 9 مهرماه، پنل فعال داشته اند، افزوده خواهد شد.

از همهٔ کاربرانی که در این مدت، با صبر و بردباری خود ما را مشایعت نموده اند، سپاسگزاریم و قدردان همراهی شان هستیم.

منبع: مجله شنبه

به "آغاز به کار دوباره نجوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار دوباره نجوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید