ساخت دستگاه درب بند شیشه های پنی سیلین در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، واحد تحقیق و توسعه شرکت فارمد آریو زیست بافت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد پیروز به طراحی و ساخت دستگاه درب بند شیشه های پنی سیلین شد.

ساخت دستگاه درب بند شیشه های پنی سیلین در دانشگاه آزاد شهرکرد

آقای خیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: شرکت فارمد آریو زیست بافت مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه فعالیت خود را در زمینه فراوری مواد اولیه مهندسی بافت از سال 1399 شروع کرد و محصولات متنوعی از جمله سیلک فیبروئین، سیلک سرسین، هیدروکسی آپاتیت را در مقیاس میکرو و نانو متری ارائه می نماید.

دستگاه درب بند شیشه های پنی سیلین یا ویال که با نام کریمپر شناخته می گردد در این شرکت با هدف تامین احتیاج شرکت های نوپا و واحد های فراوریی کوچک ساخته شد.

بیشتر بخوانید

این دستگاه توانایی بسته بندی انواع سیل های ساده و فیلیپ آف و بعلاوه شیشه های عطر و ادکلن را در تمام سایز ها دارا است.

قیمت دستگاه درب بند فارمد آریو زیست بافت نسبت به محصولات مشابه در بازار بسیار مقرون به صرفه تر بوده و کیفیت درب بندی با این دستگاه بهتر از نمونه های مشابه موجود در بازار است.

این دستگاه در تمام ابعاد و شکل های مختلف به صورت کاملا یکنواخت است بطوری که برخلاف نمونه های انبری شکل موجود در بازار، پس از درب بندی و پلمپ هیچ گونه خراشیدگی بر روی سیل بجا نمی ماند، علاوه بر این، شرکت فارمد آریو زیست بافت این محصول را با پنج سال ضمانت ارائه می نماید.

شرکت فارمد آریو زیست بافت در سال 1400 پیروز به دریافت گواهینامه آمادگی فناوری (TRL) برای دستگاه درب بند شیشه پنی سیلین از بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار شد.

وبلاگ ساعت دیواری چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت دستگاه درب بند شیشه های پنی سیلین در دانشگاه آزاد شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دستگاه درب بند شیشه های پنی سیلین در دانشگاه آزاد شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید