بازدید وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، خبرنگاران/تهران وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین در سالن شهید گلعباسی با ورزشکاران به گفت و گو پرداخت.

بازدید وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین

سید حمید سجادی عصر امروز سه شنبه 13 مهر ماه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان های جنوب شرق استان تهران در جمع وبلاگ ساعت دیواری با اشاره به اینکه این منطقه از سوابق خوب و اصیل ورزشی و باشگاه های ارزشمند بهره مند است، اظهار کرد: به همین علت مصمم شدیم که در این منطقه حضور پیدا کنیم و از نزدیک موارد و مسائل ورزشی شهرستان های ورامین و پیشوا و قرچک را آنالیز کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه ورزش می تواند اوقات فراغت مناسبی برای نوجوانان و جوانان به ویژه بانوان ایجاد کند، گفت: در برنامه های ورزشی نگاه ویژه ای به ورزش بانوان در دستور کار واقع شده است و از همین رو باید تمهیداتی اندیشید که با تقویت ورزش بانوان، این حوزه خودکفا و مستقل گردد.

وزیر ورزش و جوانان از بهره برداری از استادیوم ولی عصر (عج) شهرستان قرچک برای سال 1401 اطلاع داد و اسم کرد: برای تکمیل این پروژه به وسیله منابع اعتباراتی اختصاص یافته که انشاءالله بتوانیم این پروژه را برا استفاده مردم به بهره برداری برسانیم.

سجادی با تاکید بر اینکه دولت در تأمین منابع طرح ها با محدودیت بودجه روبرو است، گفت: درصدد هستیم بخشی از منابع اقتصادی طرح ها را از محل اعتبارات بخش خصوصی و خیران ورزشی تأمین کنیم تا این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید