الهامی: از ربیعی و داور عذرخواهی می کنم

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: از محمد ربیعی و داور بازی با مس رفسنجان عذرخواهی می کنم.

الهامی: از ربیعی و داور عذرخواهی می کنم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت دیواری،ساکت الهامی که در بازی طرفدار و مس رفسنجان از زمین اخراج شده بود پس از این مسابقه و با حضور در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز باید در خصوص سوتفاهمی که با محمد ربیعی ایجاد شد صحبت کنم. جمله ای را شنیدم که یکی از بچه ها گفت با من نبوده است. در لحظه ای که اخراج شدم دیگر با بازیکنانم ارتباط نداشتم. وقتی می خواستم بیرون بروم ربیعی می خواست به من دست بدهد، اما من به علت همان جمله ای که شنیده بودم با او دست ندادم اکنون از او می خواهم معذرت خواهی کنم.

وی اضافه نمود: ربیعی آن جمله را به فرد دیگری گفته بود از مربیان با دانش، جوان و آینده دار فوتبال ما است و از ربیعی معذرت می خواهم. کارکردش گویای همه چیز است به عنوان برادر بزرگتر شهامت دارم که از ربیعی به خاطر دست ندادن عذرخواهی کنم در رختکن نیز با او صحبت کردم. از داور هم به علت قضاوت خیلی خوبش تشکر می کنم، اما از روح الله شریفی نیز معذرت می خواهم جمله ای که شینیدم همه چیز را به هم ریخت وقتی با داور صحبت کردم گزارش خود را داده بود هیچ مسئله ای نیست گردن ما از مو باریک تر است اولین بار بود که در طول فصل چنین کاری انجام دادم. خودم شرمسار شدم. در ابتدای فصل به خودم قول دادم اخراج نشوم، اما همه چیز دست به دست هم داد. واقعاً فشار هم روی من وجود داشت. خیلی سخت است در آن شرایط خودت را نگه دارید.

الهامی عنوان نمود: همین الان هم اعتقاد دارم روی فریبرز گرامی قبل از اخراج شدن این بازیکن خطا شد. اکنون نیز بر این موضوع واقف هستم، زیرا خودم صحنه را دیدم. با این وجود باز هم به داوری خسته نباشید می گویم. در سایر صحنه ها شریفی و یاری هایش و داور چهارم فوق العاده قضاوت کردند و به آن ها خسته نباشید می گویم.

الهامی تاکید نمود: بازی با مس رفسنجان خیلی سخت بود. روز گذشته به ایمان عالمی گفتم این موضوع را در نشست خبری بگوید. گل زدن به این تیم سخت است و 2 تیم پایاپای بازی کردند. در برهه ای آن ها و در برهه ای ما موقعیت داشتیم، اما نشد تیم ها راحت بازی نمایند. در سرانجام از بچه های خودم تشکر ویژه دارم و دست بوس آن ها هستم. به بازیکنان مس رفسنجان خسته نباشید می گویم. جو پنالتی ها گذر فوتبالی است که برای همه وجود دارد. چیزی از ارزش های تیم خوب حریف کم نمی گردد. به این علت به نشست خبری آمدم که فقط درمورد صحنه آخر با ربیعی صحبت کنم. به او بابت تیم خوبش تبریک می گویم و در این چند سال فوق العاده کار نموده است.

وی درخصوص نتایج خوب اخیر طرفدار و شانس این تیم برای قهرمانی جام حذفی، گفت: یکی از دلایلی که امروز چنین اتفاقی افتاد، فشاری است که روی من وجود دارد. همه می گویند ساکت الهامی اینجا است و طرفدار می خواهد قهرمان گردد، اما جام حذفی اینگونه نیست و به یک مو بند است. اگر پنالتی ما به گل نمی رفت و برای آن ها می رفت، اکنون حذف شده بودیم، اما از اینکه بچه ها با وجود من برای بازی کردن اعتماد به نفس می گیرند، برای من مایه دلخوشی است. با توجه به تیم های خوبی که بالا آمده اند، قرعه مرحله بعدی سخت است. قرعه ما هم سخت خواهد بود و تیم های خیلی خوبی در مررحله بعدی حضور دارند.

سرمربی طرفدار گفت: ما هم تیم بدی نیستیم و تیم خوبی هستیم. در این 3-2 هفته پرسپولیس و تیم گردن کلفت مس رفسنجان را برده ایم. مس به هیچی تیمی باج نداده و امیدوارم بچه ها به این خودباوری برسند که می توانیم مقابل هر تیمی قابل احترام بازی کنیم. فقط نیت من این است برابر هر تیمی باور داشته باشیم. به این باور برسیم، غم و غصه ای ندارم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "الهامی: از ربیعی و داور عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: از ربیعی و داور عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید