تصاویر ، خشم و سکوت مربیان پرسپولیس از خرید خارجی ، عجیب ترین خرید پرسپولیس جنجالی شد!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، در حالی که باشگاه پرسپولیس مشغول مذاکره و جذب مهاجم خارجی بود، سرمربی این تیم از روند کار هیچ اطلاعی نداشت.

تصاویر ، خشم و سکوت مربیان پرسپولیس از خرید خارجی ، عجیب ترین خرید پرسپولیس جنجالی شد!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، باشگاه پرسپولیس روز شلوغی را در آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا سپری کرد و در حالی که کارگزاران مختلف برای معرفی مهاجمان خود به ملاقات مدیران باشگاه می رفتند، خاتمه یک چهره سوئدی نظر مدیران باشگاه را جلب کرد.

نبیل باهوی، بازیکنی بود که پیشنهاد قرارداد یکساله با پرسپولیس را دریافت کرد و پیروز شد به جمع سرخپوشان مرکز بپیوندد تا معادله خط حمله سرخپوشان به عجیبترین شکل ممکن حل گردد. او بازیکنی است که فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر عملکرد ضعیفی داشت و پیش از آن هم در لیگ سوئد اغلب به عنوان وینگر چپ به زمین رفته بود.

گزینه دیگر خط حمله پرسپولیس نیز میشل ورده بود و نکته جالب اینکه اسامی دو مهاجم موردنظر بعد از منتفی شدن فیلیپه کایسدو مطرح شد که از سوی یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه معرفی شده بود. شب گذشته رضا درویش نیز در برنامه فوتبال برتر اعلام نمود که پس از کایسدو دو مهاجم در نظر باشگاه قرار دارند که کادرفنی تقریبا آنها را تائید نموده است.

اما این تقریب رضا درویش خطای بسیار زیادی داشت. چرا که خیلی زود معین شد که یحیی گل محمدی حتی در جریان مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکنان نبوده و از این موضوع اعلام بی اطلاعی نموده است.

در حالی که از ظهر امروز و پس از جذب نبیل ماهویی، اعضای تصمیم گیر در تیم پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ما از معرفی این بازیکن به وسیله سرمربی سرخپوشان اظهار بی اطلاعی نموده بودند، دو عضو کادرفنی سرخپوشان، مهرداد خانبان و محمد عسگری که ماموریت آنالیز عملکرد مهاجمان خارجی را برعهده داشتند، با انتشار یک استوری مشترک، خشم و سکوت خود را نشان دادند.

در همین بین خبرنگار ما به اطلاعاتی دست یافت که نشان می داد جذب نبیل ماهوی تصمیم درویش و هیئت مدیره بوده و کادرفنی پرسپولیس اصلا در جریان نبوده اند که استوری دستیاران یحیی نیز کاملا به همین دلیل منتشر شده است.

بعلاوه خبرگزاری ایسنا بدون نام بردن از منبع خود نوشت: بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در اختیار ما قرارداده است، یحیی گل محمدی اطلاعی از مذاکره و امضای قرارداد با نبیل باهویی از سوی باشگاه پرسپولیس نداشته است!

البته در نهایت باید منتظر واکنش یحیی گل محمدی ماند که بعید است در این مورد سکوت کند اما به هر حال درویش این تصمیم عجیب را شخصا گرفت تا پس از بازبینی ویدیوی نزدیک به صد مهاجم از سوی کادرفنی سرخپوشان و معرفی چند گزینه، این مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشند که مهاجم نو را انتخاب می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، خشم و سکوت مربیان پرسپولیس از خرید خارجی ، عجیب ترین خرید پرسپولیس جنجالی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خشم و سکوت مربیان پرسپولیس از خرید خارجی ، عجیب ترین خرید پرسپولیس جنجالی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید