آمازون برای پایش دمای بدن از دوربین حرارتی استفاده می کند

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کمپانی آمازون پس از تحمل انتقادهای فراوان مبنی بر اهمیت ندادن به سلامت کارمندان در دوران کرونا، تصمیم گرفته از دوربین های حرارتی برای سنجش تب کارمندان انبارها و مراکز توزیع خود بهره ببرد.

آمازون برای پایش دمای بدن از دوربین حرارتی استفاده می کند

پیش از این در اواخر ماه گذشته میلادی این کمپانی در تمامی انبارها و مراکز توزیع خود به صورت مداوم دمای بدن کارمندان را می سنجید. اکنون اما این کمپانی تصمیم گرفته تا این کار را به صورت گسترده تری انجام دهد و نصب دوربین های حرارتی نیز به همین دلیل خواهد بود. بر اساس قوانین فعلی این کمپانی، هر کارمندی که دمای عمومی بدن وی از 38 درجه بیشتر باشد، به خانه فرستاده می شود و تنها در صورتی می تواند دوباره در محل کار خود حاضر شود که برای 3 روز هیچ علائمی از تب نشان نداده باشد.

یکی از سخنگویان این کمپانی در رابط با روش های جدید پایش دمای بدن کارمندان می گوید:

ما روش های پایش دمای عمومی بدن را در فرایندهای معمول روزانه خود قرار دادیم تا به عنوان یک مرحله اضافی، بتوانیم سلامت کارمندان را تشخیص دهیم. اکنون از دوربین های حرارتی استفاده می کنیم تا به صورت یکپارچه تر بتوانیم سلامت کارمندانمان را پایش کنیم.

شبکه فعالیت های آمازون در دوران کرونا تقریبا مشابه دیگر فروشگاه های اینترنتی بوده و انبارها، مراکز بسته بندی و فروشگاه های مواد غذای Whole Foods را شامل می شود. البته این کمپانی مشخص نکرده که در کدام یکی از این مراکز از دوربین های حرارتی بهره می برد. گفتنی است تلاش های اخیر این کمپانی مبنی بر پایش سلامتی کارمندان خود، در پی راه پیمایی های اعتراضی شدید در سراسر آمریکا حاصل شده است.

بسیاری از احزاب کارگری در این کشور به همراه انجمن کارگران آمریکا از آمازون به دلیل اهمیت ندادن به سلامت کارمندان خود در دوران پرفشار شیوع کرونا انتقاد کردند. بیشتر کارمندان از این که باید در دوران بحران کنونی در شرایط ناامن کار کنند، اعتراض کرده و به نظر می رسد که تلاش های آن ها ثمربخش بوده است. همچنین با مبتلا شدن تعدادی از کارمندان انبارهای آمازون و وابستگی شهروندان به خریدهای اینترنتی، همگی دست در دست هم دادند تا این کمپانی در منگنه فشار قرار گیرد.

دیو کلارک، رئیس فعالیت های بین المللی آمازون می گوید:

با در نظر دریافت روش های پیش گیری متغیر و سرویس دهی در 1000 شهر در سراسر جهان، ممکن است برخی مواقع نتوانیم بی نقص فعالیت کنیم. البته من می توان تضمین کنم که این ها تنها استثنا هستند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "آمازون برای پایش دمای بدن از دوربین حرارتی استفاده می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون برای پایش دمای بدن از دوربین حرارتی استفاده می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید