استارتاپ

دانشمندان یک آزمایش خون برای ارزیابی اضطراب ابداع کردند

محققان آزمایش خونی را برای تعیین خطر ابتلای اشخاص به اضطراب ایجاد کرده اند. این آزمایش می تواند شدت فعلی اضطراب را تخمین بزند و بهترین روش درمانی را پیشنهاد بدهد.

21 اسفند 1401

47 درصد طرح های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت فعالیت می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، چهل و یکمین رویداد دوشنبه های استارت آپی که موضوع آن به سلامت هوشمند اختصاص داشت، با حضور 9 استارت آپ که نیازهای سرمایه گذاری خود را اعلام کردند، برگزار گردید. در این برنامه مسئولان صندوق نوآوری و...

24 شهریور 1401

اعلام گروه های آموزشی و رشته های دانشکده گردشگری دانشگاه تهران

خبرگزاری خبرنگاران-عناوین گروه های آموزشی و رشته های پیش بینی شده برای راه اندازی در دانشکده تازه تأسیس گردشگری دانشگاه تهران، از سوی مسئول راه اندازی این دانشکده اعلام شد.

25 اردیبهشت 1401

موفقیت نخبگان ایرانی در طراحی سامانه هوشمند امن آزمون

به گزارش بازرگانیخبرنگاران، با توجه به احتیاج و ضرورت آموزش های مجازی و برگزاری آزمون های آنلاین در دنیای امروز، شرکت رایانش مبین هوشیار عضو پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با مدیریت دکتر سروین قادری و با حضور 4 دانشجوی نخبه به عنوان هسته فنی این...

27 فروردین 1401

آفتاب یزد: مردم و کارشناسان از توزیع هوشمند کالا راضی هستند

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد، طرح نو دولت را موجب تنظیم بازار و کوتاه کردن دست دلالان معرفی کرد.

2 بهمن 1400

آموزش برنامه نویسی با مدرک فنی حرفه ای

آغاز عصر آی تی بیانگر موضوعات مجذوب نماینده و مسائل مهم زیادی بود. از جمله این مسائل می توان به هر چه راحت تر شدن کارهای روزمره انسان ها اشاره نمود. خرید راحت تر با استفاده از فروشگاه های اینترنتی، آموزش اینترنتی در سایت های آموزشی مختلف، سیستماتیک شدن...

25 شهریور 1400

پارت؛ دستیار هوشمند مالی قدرتمند

از وقتی که سیاری از کارهای اداری و مالی ما از مراجعه حضوری به بانک ها و سازمان ها به گوشی های هوشمند مهاجرت نموده شاهد شکل گیری نیازهای ویژه ای هستیم که اگر سامانه های کارآمدی برایش به وجود نیاید نه تنها کارمان از فرآیندهای حضوری طولانی تر می گردد بلکه...

6 تیر 1400

توسعه دانش بنیان ها و استارت آپ ها از طریق نمایشگاه الکام استارز

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: نمایشگاه الکام استارز یکی از رویدادهای مخصوص استارت آپ ها است که توانسته به توسعه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها کمک کند.

21 بهمن 1399

دلایل نشت اطلاعات در فضای مجازی

رئیس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT مشکل فنی در طراحی، پیاده سازی و مدیریت سیستم را از دلایل نشت اطلاعات در فضای مجازی برشمرد و گفت: در بیشتر شکایات نشت داده در شبکه های اجتماعی، کاربر مقصر است.

25 شهریور 1399

ماسک ضدکرونای مترجم از راه رسید

محققان ژاپتی ماسک صورت هوشمندی را ابداع کردند که علاوه بر محافظت کاربران از ابتلا به ویروس کرونا ، نقش یک مترجم را نیز ایفا کرده و سخنان انها را به 8 زبان مختلف دنیا ترجمه می کند.

19 شهریور 1399

ایده های حوزه اینترنت اشیاء حمایت می شوند ، شناسایی بازیگران خلاق حوزه

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بازیگران خلاق و دارای ایده در حوزه اینترنت اشیا شناسایی و مورد حمایت قرار می گیرند.

16 شهریور 1399

طرح جهش تجارت فناوری اجرایی شد

برنامه جهش تجارت فناوری که به همت شبکه فن بازار ملی ایران تهیه واز سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تایید شده است برای کارگزاران و بروکرهای فناوری تشریح شد.

5 تیر 1399