طراحی لوگو

9 مورد از برترین روش ها برای تشخیص تفاوت لوازم آرایشی اصل و تقلبی

افتادن به دام سودجویان و افرادی که برای کسب عایدی بیشتر محصولات تقلبی را به جای محصول اصلی عرضه می نمایند، اتفاقی است که بیشتر ما در زندگی خود برای یک بار هم که شده تجربه نموده ایم.

1 مهر 1402

خودروی تازه و مرموز کرمان موتور؛ پیش بینی هایی از جک J7 تا سی هاو A5 پلاس

اخیرا تصاویری از خط فراوری کرمان موتور در فضای مجازی منتشر شده که یک سدان سفید رنگ را در مراحل مونتاژ و البته فقط از نمای عقب، نشان می دهد. همین جزئیات کافی است تا برآورد ها در رابطه با این محصول تازه و اینکه برابر کدام سدان JAC در بازار چین می تواند باشد،...

17 تیر 1401

انتشار نخستین تصویر رسمی از گوشی وان پلاس Nord N20

قرار است سه مدل از گوشی های Nord وارد بازار گردد. در حال حاضر اولین تصویر رسمی از گوشی OnePlus Nord N20 به بیرون درز نموده است.

27 خرداد 1401

سوپراسپرت گوردون موری در جدیدترین نسخه معرفی گردید

سوپراسپرت گوردون موری در جدیدترین نسخه معرفی گردید. با مشخصات فنی و ظاهری و نیز قیمت این خودرو آشنا شوید.

8 فروردین 1400

اکسسوری های زنانه؛ ترند پاییز 2020

در اکسسوری زنانه ترند پاییز 2020 همانند فصل قبل دوگانگی خاصی دیده می شود. دنیای فشن در این فصل ترندهای طبق چهارچوب و قواعد خاص را کنار زد.

27 آبان 1399

ویژگی های تریلر خوب چیست یا بازیسازان چه کار نمایند تا جماعت گیمر از وجود بازی شان باخبر شوند؟! ، جعبه ابزار بازی سازان (85)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

9 مرداد 1399