یک لباس بی نظیر برای مهمانی های شما

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، این احتمال وجود دارد که شما یک لباس بسیار زیبا، باکیفیت و از یک برند مطرح انتخاب نمایید اما استایل نهایی باب میل شما نباشد و فکر کنید که این لباس به شما نمی آید.

یک لباس بی نظیر برای مهمانی های شما

طبیعتا همه افراد، اندام های متفاوت و با شکل مخصوص به خود دارند؛ این موضوع اصلا عجیب نیست که لباسی به تن شما آن قدر که در تصوراتتان نقش بسته، زیبا و مجذوب کننده نباشد. این موضوع در خصوص انتخاب انواع لباس های سرهمی نیز صادق است. اما راهکار مناسب برای رفع کردن این نگرانی چیست؟ در این مطلب از وبلاگ ساعت دیواری به موضوع اندام مناسب برای پوشیدن سرهمی می پردازیم.

اندام مناسب برای پوشیدن سرهمی

مجذوب کنندهیت لباس سرهمی برای اندام های ساعت شنی

به طور مثال اگر اندام شما به شکل ساعت شنی است، سرهمی تنگ به تن شما بسیار مجذوب کننده و چشم نواز خواهد بود. سرشانه های نسبتا پهن، کمرباریک و پایین تنه برجسته در سرهمی جذب خودنمایی نموده و اندام شما را به برترین شکل ممکن نمایش می دهد. اگر این سرهمی، پارچه رسمی داشته باشد، این گزینه یک انتخاب بی نظیر برای مهمانی های شماست. آستین دار بودن یا نبودن این نوع سرهمی، تفاوت خاصی در استایل نهایی شما ایجاد نخواهد نمود؛ شما می توانید بسته به محیطی که در نظر دارید و رسمی و غیررسمی بودن دورهمی، مهمانی و غیره از سرهمی آستین دار یا بدون آستین استفاده نمایید.

اندام ظریفی دارم، لباس سرهمی برای من مناسب است؟

اگر نیم تنه بلندتری دارید، پیدا کردن یک سرهمی متناسب برای شما مشکل خواهد بود. اما اگر ریزه اندام هستید، استفاده از یک کمربند بر روی سرهمی و یا انتخاب مدلی که خیلی گشاد نباشد در تن شما تناسب و زیبایی بیشتری خواهد داشت. یک سرهمی بسیار گشاد، ممکن است اندام شما را به زیبایی نمایش ندهد و در حقیقت اندام ظریف شما در آن مدل گم گردد.

درصورتی که یک سرهمی گشاد و بلند را انتخاب نموده اید، بهتر است یک کفش پاشنه بلند را با این مدل ست نمایید تا کشیده تر و مجذوب کننده تر به نظر برسید.

برای اندام های گلابی و سیب شکل، محدودیتی در انتخاب سرهمی وجود دارد؟

در صورتی که تیپ بدنی شما گلابی شکل است، بهتر است یک سرهمی لَخت و گشاد را برای مجذوب کنندهیت استایل خود انتخاب نمایید. این تیپ ممکن است برای شما محدودیت در انتخاب ایجاد نماید. زیرا که نیم تنه بالایی شما لاغر اما قسمت لگن شما بزرگ تر از بالاتنه است. سعی کنید در این نوع تیپ بدنی از سرهمی جین استفاده نکنید. سرهمی های جین و تنگ خاصیت کشی ندارند و در نهایت لباس برای شما در قسمت بالا تنه گشاد اما در قسمت لگن تنگ و فیت خواهد شد.

قسمت میانی بدن شما در استایل سیب، درشت تر از سایر اندام ها است. به این صورت احتمال این که لباس های سرهمی برای شما مجذوب کننده تر و خاص تر از انواع دیگر لباس ها به نظر برسد، کم است. با پوشیدن انواع لباس های سرهمی در این نوع از تیپ بدنی، قسمت میانی بدن شما، بیشتر از حد معمول خودنمایی خواهد نمود. در نهایت ممکن است فکر کنید که چاق به نظر می رسید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با مانتوهای جلو بسته در تابستان بدرخشید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "یک لباس بی نظیر برای مهمانی های شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک لباس بی نظیر برای مهمانی های شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید