گرگ مثل من؛ سریالی دیدنی دربارۀ عشق به یک گرگینه

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، جاش گد در سریال گرگ مثل من نقش گری را بازی می نماید؛ مردی که همسرش را از دست داده و در بزرگ کردن دختر یازده ساله اش به نام اِما (آریل داناف) با مشکلاتی روبرو است. زنی به نام ماری (ایسلا فیشر) خیلی ناگهانی و به خاطر یک تصادف رانندگی وارد زندگی آن ها می گردد و خیلی زود با این دختر مضطرب ارتباط خوبی پیدا می نماید.

گرگ مثل من؛ سریالی دیدنی دربارۀ عشق به یک گرگینه

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری؛ همانطور که می گردد انتظار داشت کم کم نوعی دلبستگی بین گری و ماری ایجاد می گردد، اما ماری نمی تواند وارد یک رابطۀ عاطفی گردد، چون رازی دارد که از عنوان سریال می گردد حدس زد که آن راز چیست. او در واقع یک گرگینه است. هرچقدر که ماری سعی می نماید از این رابطه دور گردد، اما دوباره سرنوشت گری را بر سر راهش قرار می دهد.

جاش گد یکی از برترین بازی های دوران کاریش را در این سریال ارائه نموده و اندوه و خشم و سرگشتگی شخصیت گری را به نحوی طبیعی و باورپذیر منتقل نموده است. فیشر هم به همین مقدار درخشان است. او در اینجا نقش شخصیتی را دارد که قلب گرم و مهربانش را در پشت دیواری از جوک های فی البداهه پنهان نموده است. دانافی هم در نقش دخترک افسرده و مضطرب خودش را به عنوان یک استعداد قوی و تاثیرگذار نشان داده است. حمله های عصبی او کاملا واقعی و جدی به نظر می رسند.

ماری ستون نویس بخش پرسش و پاسخ در یک روزنامه است، اما به جای نامه های مردم خیلی وقت ها خودش به خودش نامه می نویسد و درخواست راه چاره می نماید. او در دنیای آشفته ای که دارد دنبال راه نجات است. او از یک طرف به گری علاقه مند است و دوست دارد ابراز عشق او را بپذیرد و از طرف دیگر می ترسد که به خاطر وضعیتی که دارد ناخواسته به اِما آسیب بزند.

یکی از خلاقیت های قابل ستایش سریال این است که افسانۀ گرگینه را از دل ماجرا های جادوگر ها و جنگل های جادویی بیرون آورده و در یک فضای مدرن قرار داده است. در واقع می گردد گفت گرگینه بودن در این سریال استعاره ای از راز های نگفتنی، خشم ها و رنج های درونی آدم هاست که ارتباط آن ها با هم را دچار اشکال می نمایند.

فرایند ماجرا های فیلم در قسمت اول کمی نماید است، اما در قسمت های بعدی شتاب بیشتری می گیرد. اما خاتمه خوشی که در قسمت آخر اتفاق می افتد تا حدی غیرمنتظره و بدون پیش زمینۀ کافی است. در این قسمت است که ما برای اولین بار ماری را در حالت گرگینه می بینیم. جلوه های ویژه ای هم که برای این کار در نظر گرفته شده زیاد خوب نیست و ظاهر گرگینه چندان جالب از کار درنیامده.

با اینحال گرگ مثل من سریالی تماشایی است که بخصوص چهار قسمت اولش واقعا مسحور نماینده و گیرا هستند. شاید اگر اصراری بر شش قسمتی بودن سریال وجود نداشت، کل کار خیلی جمع و جورتر و درخشان تر از آب در می آمد.

  • بازیگران: جاش گد (Josh Gad)، ایسلا فیشر (Isla Fisher)، آریل دانافی (Ariel Donoghue)
  • امتیاز: 7.4/10
منبع: فرارو

به "گرگ مثل من؛ سریالی دیدنی دربارۀ عشق به یک گرگینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرگ مثل من؛ سریالی دیدنی دربارۀ عشق به یک گرگینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید