پیام غیرمستقیم تیلور به حسن یزدانی ، آماده باش جادوگر به پادشاه ایرانی

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، رقیب همیشگی کشتی گیر کشورمان با انتشار ویدویی خاطرنشان کرد در پی طلای جهانی است.

پیام غیرمستقیم تیلور به حسن یزدانی ، آماده باش جادوگر به پادشاه ایرانی

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری آنلاین، مسابقات دنیای کشتی آزاد و فرنگی اواخر شهریورماه به میزبانی بلگراد برگزار می گردد که نخستین مسابقه کسب سهمیه المپیک پاریس هم خواهد بود.

همه کشتی گیران مطرح دنیا در کوشش هستند تا علاوه بر کسب مدال، سهمیه المپیک را هم بگیرند که از این جمله ورزشکاران می توان به دیوید تیلور قهرمان دنیا و المپیک اشاره نمود.

دیوید تیلور که سال جاری هم با رجحان در انتخابی آمریکا، در ترکیب این کشور برای حضور در مسابقات دنیای قرار گرفته است در وزن 86 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت . او از مهمترین رقیبان حسن یزدانی محسوب می گردد که بارها مقابل کشتی گیر کشورمان قرار گرفته است.

این کشتی گیر با انتشار ویدویی از تمریناتش در صفحه شخصی خود نوشت که اولویتش حضور در مسابقات دنیای و کسب مدال طلایی دیگر است.

حسن یزدانی سال گذشته فینال دنیای را 7 بر یک واگذار کرد و در 5 مبارزه ای که یزدانی و تیلور داشته اند، جادوگر آمریکایی 4 بر یک پیش است. با توجه به رنکینگی که 2 کشتی گیر دارند، تعیین نیست تیلور و یزدانی در چه مرحله ای با هم سرشاخ می شوند. یزدانی در جایگاه پنجم و تیلور در رده هفتم قرار دارند و باید دید تا زمان مسابقات دنیای آیا تغییری در جایگاه کشتی گیران ایجاد خواهد شد یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیام غیرمستقیم تیلور به حسن یزدانی ، آماده باش جادوگر به پادشاه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام غیرمستقیم تیلور به حسن یزدانی ، آماده باش جادوگر به پادشاه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید