پله پله، مارکوپولو شوید

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، استارت برنامه ریزی برای سفر یا ماجراجویی بعدی خود را با خبرنگاران بزنید.

پله پله، مارکوپولو شوید

شاید از ته دل بخواهید سفر بروید و تصمیمتان هم جدی باشد. اما برای خیلی ها پیدا کردن نقطه شروع به منزله پیدا کردن سر نخ یک معمای پیچیده است! احتمالاً برای بیشتر سفر اولی هایی که در ذهنشان رویای یک سفر مجذوب نماینده و به یادماندنی را دارند رسیدن به نقطه شروع در حکم رسیدن به نقطه خاتمه خواهد بود و آن قدر این مسئله برایشان پر از حاشیه و انتخاب های سخت و گمراه نماینده است که در کل قید سفر رفتن را می زنند؛ منظورمان از سفر اولی ها این نیست که بعضی برای اولین بار در طول عمرشان به سفر می فرایند؛ منظورمان همان هایی است که برای اولین بار به جایی می فرایند که تا به حال ندیده اند.

خب حالا که تصمیم خود را گرفته اید، به حسن نیت شما در انتخاب مجله اینترنتی وبلاگ ساعت دیواری تبریک می گوییم. ما در وبلاگ ساعت دیواری آماده ایم تا شما را پله پله تا سفر بعدی تان هدایت کنیم و هر آنچه در توان داریم در طبق اخلاص به شما ارائه می دهیم تا اولین سفر شما برترین و خاطره سازترین سفر در طول عمرتان باشد.

اما بعضی افراد در شروع سفر نمی دانند گام اول چیست؟ دوم؟ سوم؟ یا گام چهارم را چگونه بردارند؟ بالاخره سفر هم مثل هر کاری مراحل خاص خودش را دارد که باید قدم به قدم طی شوند تا نتیجه خوبی داشته باشند و حتی فرایند تمهیدات و تدارکات سفر را لذت بخش تر نمایند. سفر مثل یک سوژه دلهره آور و بغرنج است که کلی اطلاعات در خصوصش می توان کسب کرد اما هر چه بیشتر پیش می رویم می بینیم چیزهای زیادی است که باید به آن فکر کنیم. حالا می خواهیم با هم برنامه سفر بعدی شما، سفر خانوادگی، سفر به دور جهان یا یک سفر یا گردش کوتاه که خیلی راحت و ساده است را بریزیم.

با ما همراه باشید تا در کنار هم با مطالبی خواندنی و مجذوب نماینده که شما برای سفر رویایی تان لازم دارید آشنا شویم. شاید مقالات زیادی در وب سایت های فارسی یا بیگانه پیدا کنید که سعی در هدایت شما داشته باشند. اما ما با الهام از همه آنها سعی در ارائه چیزی متفاوت و منحصربه فرد را داریم که شما را از هر گونه اطلاعات دیگری بی احتیاج کند؛ حال چه تصمیم داشته باشید سفر دو هفته ای به یکی از مجذوب نماینده ترین منطقه ها ایران را تجربه کنید یا چمدان بسته اید و با کوله باری از امید می خواهید دور جهان را بگردید! روی ما حساب کنید… ما سعی می کنیم اطلاعات را تقسیم بندی کنیم و در مطالبی کوتاه اما کاربردی و کامل از نکات مورد احتیاج شما ارائه دهیم.

آیا دل من هوس سفر نموده؟

سفر یکی از آن چیزهایی است که باید به شما الهام گردد یا به اصطلاح خودمانی و عامیانه باید هوس سفر کردن کنید. به قول آلمانی ها، کسی که از درب منزل بیرون رفت، سخت ترین کار سفر را انجام داده است. این گفته، شاید شما را به یاد جمله معروف قورباغه را قورت بده! بیندازد؛ یعنی سخت ترین کاری که باید انجام دهی را اول از همه انجام بده تا کارهایت روی غلتک بیفتد و به اصلاح شاخ غول را شکسته باشید. اگر با خودتان تصمم بگیرید که پایتان را از درب منزل بیرون بگذارید، در واقع، کار شاقی انجام داده اید زیرا احتیاج به بیشترین تغییر را دارد. با شروع سفر، بدانید که زندگی قدیمی خود را بدرود گفته و پا به جهان و زندگی دیگری می گذارید. نترسید! حرف ما مرگ نیست… بلکه سفر سرشروع تحول در زندگیست. برای سفر نترسید و دل به دریا بزنید. نگذارید ترس هایتان بر شما فائق آیند.

در آینده، بیشتر در خصوص جزییات با شما صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: فوت و فن

به "پله پله، مارکوپولو شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پله پله، مارکوپولو شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید