وان پلاس نورد به دوربین سلفی فوق عریض 105 درجه ای مجهز خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، با انتشار پستی توسط حساب کاربری وان پلاس نورد در اینستاگرام، دریافتیم که این محصول مورد انتظار قرار است با دوربین سلفی دوگانه راهی بازار گردد که یکی از آن ها، از سنسوری فوق عریض با زاویه دید 105 درجه بهره می برد.

وان پلاس نورد به دوربین سلفی فوق عریض 105 درجه ای مجهز خواهد شد

در طی سال های اخیر، استفاده از مونوپاد برای تهیه عکس های سلفی چند نفره بسیار رواج پیدا کرد تا بدین ترتیب در تصاویری که تهیه می گردد، همه سوژه ها درون قاب قرار گیرند. اما اینطور که به نظر می رسد وان پلاس میخواهد بدون احتیاج به یک مونوپاد و با افزودن یک دوربین سلفی فوق عریض، این مشکل را حل نماید.

وان پلاس نورد اولین گوشی این شرکت چینی خواهد بود که از دو دوربین سلفی بهره می برد. طبق آنچه که تا به امروز از این گوشی منتشر شده، ظاهرا دوربین سلفی اصلی، سنسوری به بزرگی 32 مگاپیکسل دارد و در کنار آن هم یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار می گیرد تا با زاویه دید 105 درجه ای، نقش بزرگی در ثبت خاطرات کاربران ایفا نماید.

نکته جالب اما در رابطه با این کلیپ، آمار عجیبی بود که وان پلاس آن را منتشر کرد. در واقع از تاریخ اکتبر 2011 تا نوامبر 2017، 259 نفر جان خود را به خاطر ثبت تصاویر سلفی از دست دادند این در حالی بود که شرکت چینی در ویدئوی بالا، این آمار را 3000 نفر به صورت سالانه گفت!

وان پلاس میخواهد میان رده مورد انتظار خود را با قیمتی عالی (طبق گفته شرکت) در تاریخ 21 جولای (31 تیر) رونمایی کند. همچنین در رویداد معرفی از این محصول شاهد حضور وان پلاس بادز نیز خواهیم بود که به احتمال زیاد به آن دسته از کاربرانی که این محصول را پیش خرید نمایند هدیه داده می گردد. گفتنی است این محصول از امروز برای پیش خرید در بازار هندوستان و اروپا در دسترس نهاده شد.

وان پلاس بادز احتمالا به همراه گوشی وان پلاس نورد راهی بازار می گردد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس نورد به دوربین سلفی فوق عریض 105 درجه ای مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد به دوربین سلفی فوق عریض 105 درجه ای مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید