هر 24 ساعت 170 بی خانمان صاحب سقف می شوند ، اشتغال در کارگاه خیاطی و کفاشی، پس از بهبود

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، با افزایش ظرفیت اسکان مددجویان گرمخانه مهر، به طور میانگین هر شب بیش از 170 فرد بی خانمان در منطقه 19 از خدمات اسکان و مددکاری بهره مند می شوند.

هر 24 ساعت 170 بی خانمان صاحب سقف می شوند ، اشتغال در کارگاه خیاطی و کفاشی، پس از بهبود

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، شهردار منطقه 19 با اعلام اینکه بر اساس طرح حامی شهر گشت های فوریت اجتماعی با توجه به شروع فصل سرما طی یک هفته اخیر به طور میانگین بیش از 170 بی خانمان را به صورت شبانه روزی شناسایی می نمایند و به گرمخانه انتقال می دهند، گفت: در چند روز اخیر با افزایش ظرفیت گرمخانه این منطقه به طور میانگین روزانه 170 مددجو و آسیب دیده شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده، ارائه خدمات مددکاری و روان شناسی آنها اقدام می گردد.

تورج فرهادی در ادامه با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی در پذیرش و استقرار مددجویان گرمخانه ها به طور کامل رعایت می گردد، گفت: مددجویان در بدو ورود استحمام و با دریافت لباس در گرمخانه مستقر می شوند. 3وعده غذا و ویزیت پزشکی از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان پس از پذیرش است. به منظور حمایت و برنامه ریزی گسترده، افراد بی خانمان و معتادان پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی و آسیب های اجتماعی به آموزش خیاطی و کفاشی در واحد کارآفرینی گرمخانه مشغول می شوند.

فرهادی با بیان اینکه برخی از این افراد خودشان به گرمخانه ها مراجعه می نمایند، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت های خدمات اجتماعی 137 تماس بگیرند تا گشت های ویژه بلافاصله به محل اعزام و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

گرمخانه مهر در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب ورودی بزرگراه شهید کاظمی، دسترسی محلی، جنب موتوری سنگین به افراد بی خانمان خدمات ارائه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هر 24 ساعت 170 بی خانمان صاحب سقف می شوند ، اشتغال در کارگاه خیاطی و کفاشی، پس از بهبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر 24 ساعت 170 بی خانمان صاحب سقف می شوند ، اشتغال در کارگاه خیاطی و کفاشی، پس از بهبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید