نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر از نجات بیش از 60 نفر به وسیله آتش نشانان اطلاع داد.

نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر

جلال ملکی در تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر گفت: ساعت 14 ظهر آدینه یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر، خیابان بافان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: در ادامه چهار ایستگاه آتش نشانی همراه دو دستگاه نردبان و بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی مطرح کرد: عوامل شهرداری منطقه و ستاد بحران منطقه نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

ملکی اعلام کرد: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در دو بلوک بود که جمعاً 70 واحد می شد که به وسیله راهرو ها به یکدیگر راه داشتند.

سخنگوی آتش نشانی تهران مطرح کرد: آتش نشانان به وسیله نردبان هیدرولیکی و پهن کردن تشک نجات عملیات را شروع کردند و جمعاً بیش از 60 نفر از ساکنان این ساختمان با یاری آتش نشانان به سلامت خارج شدند.

ملکی اذعان کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت و آتش نشانان خیلی سریع پیروز شدند خود را به کانون آتش سوزی برسانند و آتش را مهار کردند و از توسعه آتش به جا های دیگر جلوگیری کردند.

وبلاگ ساعت دیواری اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 60 شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید