سونیک اوریجینز پلاس برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ بازی های کلاسیک سونیک ادامه دارند

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، شرکت سگا (Sega) در این مدت کوشش نموده تا مجموعه سونیک را زنده کند. به همین علت عناوین مختلفی را از این مجموعه ساخته است. حال نوبت به یک بازسازی رسیده است. بازی سونیک اوریجینز پلاس (Sonic Origins Plus) یکی از عناوین بازسازی از مجموعه سونیک است. این بازی تابستان سال جاری برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

سونیک اوریجینز پلاس برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ بازی های کلاسیک سونیک ادامه دارند

در اصل سگا بازی سونیک اوریجینز را سال گذشته عرضه کرد. این بازی شامل چندین عنوان قدیمی سونیک بوده که برای کنسول های تازه بازسازی شده اند. حال سگا تصمیم به عرضه اوریجینز پلاس گرفته است. این بازی دارای محتوای بیشتری نسبت به اوریجینز اصلی داشته و یک ارتقاء 10 دلاری برای دارندگان بازی سونیک اوریجینز است. قیمت بازی برای تازه کاران نیز 40 دلار خواهد بود.

سونیک اوریجینز پلاس همان بازی سونیک اوریجینز با محتوای الحاقی است. این محتوای الحاقی شامل 12 بازی سونیک گیم گیر (Sonic Game Gear)، کرکتر ناکلز (Knuckles) و شخصیت ایمی رز (Amy Rose) است. همینطور اینکه موارد قبلی که به بازی اضافه شدند مثل مأموریت های سخت (Extreme Missions)، حالت آینه و انیمیشن های تازه بازی نیز در پلاس وجود دارند.

بازی سونیک اوریجینز پلاس در دو نسخه فیزیکی و دیجیتال است. نسخه فیزیکی یک آرت بوک 20 صفحه ای داشته که تصاویر بسیار زیبایی از سونیک را دارد. نکته اینجاست که این نسخه برای کنسول های پلی استیشن 5 دیجیتال و سری اس در دسترس نیست. به علت اینکه درایو نوری ندارند. از عناوین اضافه شده به نسخه اوریجینز پلاس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Dr. Robotniks Mean Bean Machine
  • Sonic Blast
  • Sonic Chaos
  • Sonic Drift
  • Sonic Drift 2
  • Sonic Labyrinth
  • Sonic Spinball
  • Sonic the Hedgehog
  • Sonic the Hedgehog 2
  • Sonic the Hedgehog Triple Trouble
  • Tails Adventure
  • Tails Skypatrol

بازی سونیک اوریجینز پلاس برای هواداران قدیمی مجموعه سونیک یک بسته کامل است. این بازی بسیاری از عناوین قدیمی این مجموعه را با خود داشته و یک بازی بسیار پرمحتوا است. از طرفی دارندگان سونیک اوریجینز نیز می توانند با قیمت 10 دلار تمامی محتوای پلاس را داشته باشند. سونیک اوریجینز پلاس در تاریخ 2 تیر (23 ژوئن) عرضه خواهد شد.

بازی سونیک سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد. به نوعی این عنوان یکی از دلایل پیشرفت سبک پلتفرمر (Platformer) بوده و هواداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد. سگا نیز از این موضوع آگاه بوده و به همین علت عناوین قدیمی این مجموعه را برای دستگاه های تازه بازسازی نموده است. بازی سونیک اوریجینز توانست موفقیت خوبی کسب کند و حال نوبت به نسخه پلاس رسیده است. سگا کاری نموده که بازیکنان برای تجربه عناوین سونیک نیازی به استفاده از Emulator نداشته باشند و به راحتی بتوانند بازی های سونیک قدیمی مورد علاقه خود را تجربه نمایند.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

30,999,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,789,980 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,599,760

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "سونیک اوریجینز پلاس برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ بازی های کلاسیک سونیک ادامه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونیک اوریجینز پلاس برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ بازی های کلاسیک سونیک ادامه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید