سامسونگ برای شکست دادن اپل در سال 2022 استراتژی جسورانه ای دارد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، در بازار موبایل آمریکا سامسونگ در رتبه دوم واقع شده است ولی مدیران این شرکت از این شرایط راضی نیستند. بر اساس یک گزارش نو، 40 مدیر ارشد سامسونگ پیش از نمایشگاه CES 2022 در شهر لاس وگاس حاضر شده اند و در زمینه اتخاذ یک استراتژی نو برای غلبه بر اپل یک جلسه برگزار نموده اند.

سامسونگ برای شکست دادن اپل در سال 2022 استراتژی جسورانه ای دارد

این استراتژی از چند بخش کلیدی تشکیل شده است. سامسونگ در وهله اول میخواهد در تمام دسته بندی های محصولات خود را به اولویت کاربران تبدیل کند و بعلاوه قرار است سهم بازار گوشی های گران تر از 600 دلار را در این بازار به طور قابل توجهی افزایش دهد. در کنار کاهش فاصله نسبت به اپل، مدیران این شرکت قصد دارند توجه بیشتری به محصولاتی مانند هدفون های بی سیم نشان بدهند و با دستیابی به این اهداف رکوردشکنی نمایند.

مدیر بخش موبایل سامسونگ گویا در این جلسه گفته که منظره آن ها است که از یک فروشنده موبایل به یک شرکت دستگاه هوشمند تبدیل شوند. آن ها نمی خواهند فقط به عنوان یک برند فناوری خود را محدود نمایند بلکه قصد دارند به یک برند محبوب برای نسل جوان تبدیل شوند که تجربه ای نوآورانه برای آن ها ارائه می نماید. سامسونگ به تازگی به گوشی های تاشو توجه ویژه ای نشان داده که به نظر می رسد این اقدامات هم در راستای همین استراتژی محسوب می گردد.

سایت Korean Herald که این گزارش را منتشر نموده، در بخش نهایی آن نوشته که این استراتژی نو سامسونگ احتمالا در واکنش به واگذار کردن بخشی از سهم بازار گوشی های مقرون به صرفه قیمت به شرکت هایی مانند اوپو و شیائومی است. روی هم رفته سال هاست که اپل در بازار موبایل امریکا رتبه اول را در اختیار دارد و سامسونگ بدون شک نمی تواند به این راحتی ها اپل را کنار بزند.

منبع: android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ برای شکست دادن اپل در سال 2022 استراتژی جسورانه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای شکست دادن اپل در سال 2022 استراتژی جسورانه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید