سال 98 حدود 34 دوره توانمندسازی در دانشگاه فنی وحرفه ای برگزار شد ، راه اندازی 5 رشته جدید در سال گذشته

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، رییس دانشگاه فنی وحرفه ای از تعداد دوره های توانمندسازی برگزار شده و راه اندازی 5 رشته کاردانی و کارشناسی جدید در سال 98 خبر داد.

سال 98 حدود 34 دوره توانمندسازی در دانشگاه فنی وحرفه ای برگزار شد ، راه اندازی 5 رشته جدید در سال گذشته

ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعت دیواری اظهار داشت: با هدف توسعه و ارتقای توان علمی اعضای هیئت علمی و مدرسان، 4 دوره توانمندسازی با حضور بیش از 450 نفر از اساتید و کارکنان در سال 97 و 34 دوره توانمندسازی با حضور بیش از 1050 نفر از اساتید بالغ بر 24 هزار و 160 نفر ساعت در سال 98 برگزار شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی شامل 30 نفر توسط اساتید آلمان در ایران و اعزام 5 نفر از اساتید برگزیده به آلمان جهت آموزش، ادامه داد: برگزاری 94 دوره توانمندسازی (تخصصی) و بالندگی (عمومی) برابر بیش از 51 هزار نفر ساعت که 15 دوره توانمندسازی در تابستان برابر با 9 هزار و 384 نفر ساعتدر واحد صنعت برگزار شد.

صالحی عمران درباره راه اندازی پنج رشته کاردانی و کارشناسی جدید در سال 98 شرح داد: کارشناسی مهندسی تجهیزات آزمایشگاه، کاردانی مکاترونیک، کاردانی معماری داخلی از جمله رشته های تازه دایر شده هستند.

وی گفت: تربیت تکنسین، ایجاد آموزش عالی فنی و حرفه ای برای جوانان دوره سنی 17 تا 24 سال در راستای عدالت آموزشی و نیاز های کشور، تربیت نیروی انسانی کارآفرین برای کسب مریت رقابتی صنعتی و شکوفایی اقتصادی کشور، تربیت نیروی انسانی ارزش آفرین براساس استعداد نیروی محلی و آمایش سرزمین، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در سطوح پایین و میانی مشاغل، فرصت آفرینی برای ارتقای دانش، مهارت و تحصیل دانش آموختگان دوره های متوسطه کارو دانش و فنی و حرفه ای از جمله ماموریت های این دانشگاه در سال جاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سال 98 حدود 34 دوره توانمندسازی در دانشگاه فنی وحرفه ای برگزار شد ، راه اندازی 5 رشته جدید در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 98 حدود 34 دوره توانمندسازی در دانشگاه فنی وحرفه ای برگزار شد ، راه اندازی 5 رشته جدید در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید