ساعی: سیاسیون ورزشکاران را مقابل هم قرار می دهند

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: مسئله ای در کمیسیون نداشتیم و اختلافات از بیرون تزریق می شد.

ساعی: سیاسیون ورزشکاران را مقابل هم قرار می دهند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت دیواری، هادی ساعی درباره انتخابات پرحاشیه این کمیسیون گفت: هر انتخابات و رقابتی این موارد را دارد. بحث هایی درباره قوانین بود که من گفتم باید اجرا گردد. بحث ها فنی و کارشناسی بود. دوستان اطلاعی نداشتند. من اشراف زیادی به آیین نامه داشتم چون خودم در جریان آن بودم.

وی درباره اینکه تنش ها زیاد بود، گفت: این از عدم اطلاع دوستان بود. اینگونه نبود که فقط یک نفر بیاید رای بدهد.

رئیس کمیسیون ورزشکاران درباره اینکه کیکاووس سعیدی در نشست گفته بود شما بیایید جای من بنشینید، نظرتان در این باره چیست، اظهار داشت: چون آیین نامه به تصویب نرسیده بود و قرار بود بدون تاییدیه انتخابات برگزار گردد. دوستان در کمیته کوشش کردند تاییدیه را بگیرند و در زمان برگزاری انتخابات گفتند IOC آیین نامه را تایید نموده است.

ساعی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه یک ورزشکار ووشو هم دوپینگی شد چرا این موضوع شب قبل از انتخابات معین می گردد و آیا دلیل خاصی دارد، توضیح داد: بله معلوم است. اینها می خواستند انتخابات را به سمت دیگری ببرند. من نمی خواهم اسم ببرم. وقتی آیین نامه ای تاییدیه ندارند و می خواهند طبق آن انتخابات را انجام دهند ایراد دارد. من پای این آیین نامه را امضا نموده بودم و انتظار داشتم آقای سعیدی از حرف های من دفاع کند. او خودش عضو هیات اجرایی است و این آیین نامه را امضا نموده بود.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چرا انتخابات در آن روز برگزار گردید، گفت: یک ماه قبل آیین نامه در هیات اجرایی تصویب شده و به IOC ارسال شده بود.

وی درباره اینکه چرا هیچ جلسه ای قبل از انتخابات برگزار نشد، مطرح کرد: اگر کمیته همان اول تاییدیه را می گرفت مسئله ای نبود. بحث ما کارشناسی بود. من نه بحثی با بهداد سلیمی دارم نه عباسعلی. موضوعی که من مطرح کردم کارشناسی و فنی بود. وقتی کمیته می دانست این انتخابات هست باید تاییدیه را می گرفت تا مسئله ای پیش نیاید. بعد از تاییدیه انتخابات برگزار گردید و مسئله ای هم وجود نداشت.

ساعی درباره اختلافات کمیسیون ورزشکاران که در گذشته هم وجود داشت، گفت: در گذشته هم مسئله ای در کمیسیون نداشتیم. تمام اختلافات بیرون از کمیسیون تزریق می شد. اینکه جلسات لغو می شد و بعضی از اعضا نمی آمدند، موضوع تمام شده است. بنا این است همه دست در دست هم بگذاریم و با رفاقت کار را پیش ببریم. ورزشکاران با هم مسئله ای ندارند، سیاسیون هستند که ورزشکاران را مقابل هم قرار می دهند. ورزشکاران فهماندند که می خواهند به ورزش یاری نمایند. امیدوارم آنها از کار خود دست بردارند. فشار روی یکی از اعضا زیاد بود و آن شخص هم مصاحبه کرد و گفت ناامید شده است. نمی خواهم نبش قبر کنم. باید دست به دست هم بدهیم کار ورزشکاران را جلو ببریم.

وی که با رادیو تهران صحبت می کرد درباره اینکه به نظر می رسید تاییدیه از قبل آمده و در روز انتخابات اعلام شده، گفت: خیر. من در جریان هستم که نیامده بود. دوستان کوشش کردند این تاییدیه را بگیرند که این رخ داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساعی: سیاسیون ورزشکاران را مقابل هم قرار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعی: سیاسیون ورزشکاران را مقابل هم قرار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید