خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف کرج تعطیل شدند

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کرج - خبرنگاران - رییس اداره بازرسی فرمانداری کرج از تعطیلی 50 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شرایط محدویت های کرونایی در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف کرج تعطیل شدند

محبوب فروزنده روز سه شنبه در گفت وگو با وبلاگ ساعت دیواری اضافه کرد: این اماکن شامل نانوایی و باشگاه ورزشی بودند که در جریان بازدید های کارشناسان و ناظران به عنوان متخلف بهداشتی شناخته شدند.

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته تا به امروز در مجموع سه هزار و 500 واحد صنفی، غذایی، پذیرایی و گردشگری پس از اعلام محدودیت های کرونایی در کرج مورد بازدید نهاده شد که از این تعداد یک هزار و 200 واحد نیز اخطار تعطیلی دریافت کردند.

فروزنده گفت: علاوه بر فرمانداری کرج، ادارات میراث فرهنگی، انجمن صنفی رستوران، اصناف، مراکز بهداشت شرق و غرب از ابتدای هفته جاری در این بازدیدها مشارکت داشتند.

وی از مردم کرج خواست تا گزارش های خود مبنی بر عدم رعایت پروتمل های بهداشتی را به فرمانداری این شهرستان اعلام نمایند.

اکنون سه هفته است که در کرج به دلیل آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا محدودیت های کرونایی به صورت هفتگی با هدف حفظ هرچه بیشتر سلامت عموم اعلام می گردد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز خاطرنشان کرد که با مرگ 18 بیمار دیگر کووید19، شمار جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع تا به امروز به یک هزارو609 نفر در این استان رسیده است.

تا به امروز حدود 22 هزارالبرزی براثر کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف کرج تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف کرج تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید