جنگ بی خاتمه استقلال و پرسپولیس بر سر یک بازیکن ، یک انتقال کذایی در راه است؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، هافبک ملی پوش ایران طی ماه های آینده بازیکن آزاد خواهد شد و رقابت بر سر به دست آوردن او احتمالا با شدت بیشتری پیگیری می گردد.

جنگ بی خاتمه استقلال و پرسپولیس بر سر یک بازیکن ، یک انتقال کذایی در راه است؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری بعد از کلی کشمکش و انتشار اخبار ضدونقیض، به نظر می رسد حضور سعید عزت اللهی در لیگ برتر ایران منتفی شده باشد؛ بازیکنی که هنوز یک نیم فصل با وایله بلدکوب قرارداد دارد و گویا باشگاه دانمارکی به این راحتی حاضر نیست او را از دست بدهد. گفته می گردد وایله بابت صدور رضایتنامه عزت اللهی یک میلیون یورو پول می خواهد که پرداخت آن در توان باشگاه های ایرانی نیست. پرسپولیس، استقلال و سپاهان ازجمله تیم هایی بودند که در این مدت خیلی کوشش کردند عزت اللهی را جذب نمایند. در این زمینه مخصوصا پرسپولیس پیشرو بود و مذاکرات جدی تری با وایله و خود سعید داشت، اما بعید به نظر می رسد سرخپوشان بیشتر از 50میلیارد تومان فقط برای گرفتن رضایت عزت اللهی هزینه نمایند.

به هر حال به یاد داشته باشیم پرسپولیس مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و اگر میلاد سرلک به اردوی شهریور تیم ملی دعوت و مشکل سربازی او حل گردد، این بازیکن هم به عنوان مهره اصلی در دسترس گل محمدی خواهد بود.

نکته عجیب اینجاست که وقتی باشگاه ها فقط 6ماه با یک بازیکن قرارداد دارند، در زمینه فروش او قدری منعطف تر عمل می نمایند تا پولی به دست بیاورند، وگرنه بازیکن به زودی به شکل رایگان جدا خواهد شد. با این حال گویا باشگاه دانمارکی عقیده ای به این عرف ندارد و از درخواست خود کوتاه نمی آید. نکته ناراحت نماینده تر در این زمینه آن است که قصه های طولانی، کشدار و خسته نماینده حضور عزت اللهی در ایران نه تنها به سرانجام نمی رسد، بلکه به زودی با شدت بیشتری از سر گرفته خواهد شد، چراکه سعید در زمستان آزاد می گردد و دیگر مشکل رضایتنامه هم نخواهد داشت. بنابراین اگر او نخواهد در ادامه انتخاب های کذایی اش در اروپا سراغ یک تیم عجیب و غریب دیگر برود، احتمالا بازگشت به ایران را برخواهد گزید و به این ترتیب موج جدیدی از اخبار و شایعات در خصوص حضور او در پرسپولیس، استقلال یا تیم های دیگر به وجود می آید!

منبع: همشهری آنلاین

به "جنگ بی خاتمه استقلال و پرسپولیس بر سر یک بازیکن ، یک انتقال کذایی در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ بی خاتمه استقلال و پرسپولیس بر سر یک بازیکن ، یک انتقال کذایی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید