تصاویر آپدیت MIUI 15 شیائومی فاش شد؛ آیکون برنامه ها دوباره تغییر می نماید!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، گجت نیوز نوشت: تصاویر آپدیت MIUI 15 شیائومی خبر از آیکون های جدیدی می دهد که ظاهر شکیل تر و بهتری از گذشته گرفته اند تا تجربه کاربری دلچسب تری ارائه گردد.

تصاویر آپدیت MIUI 15 شیائومی فاش شد؛ آیکون برنامه ها دوباره تغییر می نماید!

شیائومی، غول گوشی ساز چینی همچنان در حال کار روی توسعه آپدیت MIUI 15 شیائومی است. با این حال پیش از عرضه رسمی این سیستم عامل، منابع قابل اعتماد اطلاعاتی از آن را فاش نموده اند. علاوه بر این، نسخه توسعه دهندگان اولیه این رابط کاربری تازه نیز روی سرور بروزرسانی های شیائومی پدیدار شده است.

در تازه ترین خبرها، یک اسکرین شات از فضای کاربری این آپدیت منتشر شده که نشان می دهد آیکون های سیستمی آن منحنی تر از گذشته شده اند. این متفاوت از شکل مربعی تر نسخه فعلی است. بنابراین شیائومی دوباره تصمیم گرفته آیکون های رابط کاربری خودش را تغییر دهد.

آیکون های تازه به گونه ای طراحی شده اند که مدرن تر و از نظر بصری مجذوب کننده تر باشند. معین است که آن ها روی وضوح و سادگی سبک طراحی متمرکز هستند. پالت رنگی ساده تری نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. ابعاد آیکون های تازه می یو آی 15 نیز به گونه ای است که وقتی پیام تازهی را روی گوشی خود دریافت می کنید، بهتر بتوانید تشخیص دهید که آن از طرف کدام اپلیکیشن است.

در مجموع رابط کاربری می یو آی 15 شیائومی نشان دهنده تعهد شیائومی بر ارائه یک تجربه کاربری بصری مجذوب کننده است تا غول چینی مطمئن گردد کاربران هنگام استفاده از گوشی خود مجذوب و خشنود خواهند شد. آیکون های تازه، فقط یکی از بخش های مجذوب کننده این بروزرسانی هستند. باید در نسخه نهایی که تا چندی دیگر منتشر می گردد، منتظر تغییرات هیجان انگیزتری باشید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر آپدیت MIUI 15 شیائومی فاش شد؛ آیکون برنامه ها دوباره تغییر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آپدیت MIUI 15 شیائومی فاش شد؛ آیکون برنامه ها دوباره تغییر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید