بغض یحیی در پرسپولیس می ترکد؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر ایران پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 با رقابت نفس گیر پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی پیگیری می گردد. دو تیم مدعی قهرمانی در حالی ملاقات سی ام خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارند که میهمان هستند. پرسپولیس راهی قائم شهر می گردد تا مقابل نساجی بازی کند. سپاهان نیز به کرمان می رود تا مقابل مس به میدان برود.

بغض یحیی در پرسپولیس می ترکد؟

سرخپوشان مرکز پس از پنج قهرمانی متوالی نتوانستند جایگاه خود را در فصل گذشته حفظ نمایند تا استقلال به عنوان رقیب همیشگی اش جام را برباید.

گل محمدی تنها کریم باقری را به عنوان فرد قدیمی در کنار خود می دید. او مجبور شد پپه لوسادا، اوسمار ویه را و ولسلی ننکا را به خدمت بگیرد تا کار کردن با آن ها را هم تجربه کند. یحیی خیلی زود حاشیه های مرتبط با این جابجایی را کنار گذاشت و توانست در هفته های ابتدایی شمایلی قدرتمند از پیراهن سرخ مرکز را در فوتبال باشگاهی ایران به رخ بکشد.

تعطیلی رقابت های لیگ برتر به علت برگزاری جام جهانی 2022 آغاز نتایج نا امید نماینده پرسپولیس بود. نوسان های این تیم باعث شد تا سپاهان و استقلال سایه به سایه این تیم حرکت نموده و بالاخره از این تیم سبقت بگیرند.

اتفاقی که با حاشیه های دوباره برای گل محمدی همراه بود تا او تنها به خاطر چهار هفته دوری از صدر جدول بار دیگر با نقد های غیر منصفانه روبرو گردد. این تیم در حالی همراه با آلومینیوم اراک برترین خط دفاعی و دروازه بان لیگ برتر را در اختیار دارد که بیشترین امید گل را نیز در 20 بازی ابتدایی لیگ برتر در اختیار داشت، اما روند سینوسی نتیجه گیری باعث نقدها از این تیم شد تا سال 1402 مسیر متفاوتی را برای این تیم ایجاد کند.

سرخ ها در هفت ملاقات امسال خود 6 پیروزی و یک شکست تجربه کردند. باخت مقابل سپاهان کافی بود تا فشر ها روی سرمربی پرسپولیس بیشتر گردد، اما اتحاد آن ها باعث شد تا با کسب پیروزی های متوالی و بردن استقلال در صدمین دربی مرکز جایگاهی مطلوب و غیر قابل انتظار در لیگ برتر پیدا نمایند. پرسپولیس سه هفته مانده به انتها بازی ها به صدر جدول بازگشت تا اینگونه یحیی دوباره تبدیل به مرد نخست تیم و طرفداران گردد.

حمایت کم نظیر از گل محمدی در چند هفته گذشته نه تنها ادامه دارد بلکه قهرمانی دوباره او با پرسپولیس جایگاهش را با ثبات تر از همواره خواهد نمود. بغض یحیی می تواند با فشار های مختلفی که امسال تحمل کرد با قهرمانی پرسپولیس در قائمشهر بترکد.

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر ساعت 18 پنجشنبه هفته جاری در استادیوم شهید وطنی برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "بغض یحیی در پرسپولیس می ترکد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بغض یحیی در پرسپولیس می ترکد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید