بسته حمایتی در اختیار صنعت گران هنرمند قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعطای بسته حمایتی به فعالان حوزه صنایع دستی اطلاع داد.

بسته حمایتی در اختیار صنعت گران هنرمند قرار می گیرد

پویا محمودیان عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از هنرمندان و صنعتگران شهرهای جهانی صنایع دستی در کشور، گفت: بسته های حمایتی در ابعاد مختلف برای هنرمندان حوزه صنایع دستی درنظر گرفته شده که بعضی از این بسته ها اجرا شده است.

وی با اشاه به این که 31 استان کشور دارای شهرهای مختلفی است که هریک ظرفیت های مهمی در زمینه صنایع دستی دارند، گفت: تعویق در پرداخت قبوض گاز و برق مصرفی کارگاه های صنایع دستی، استفاده از تسهیلات 12 درصدی و پرداخت اجاره بهای کارگاه ها در دوران کرونا، از جمله این بسته های حمایتی بوده است.

معاون وزیر میراث فرهنگی ادامه داد: در حال حاضر هر چند اقدامات مؤثری در حوزه صنایع دستی انجام گرفته، ولی در بحث تجاری سازی و بازاریابی باید گام های بیشتری برداریم و ما به این سمت پیش رفته ایم.

محمودیان از ارائه یاری یک ونیم میلیون تومانی به هنرمندان خانواده شهدا اطلاع داد و گفت: هنرمندان از طرف نمایندگان 31 استان به ما معرفی می شوند و سپس به وسیله بنیاد مالی کوثر برای همه هنرمندانی که جزو خانواده شهدا و ایثارگران هستند این یاری هزینه جهت کاهش سختی های ناشی از کرونا واریز می گردد.

وی گفت: کوشش نموده ایم جهت یاری به هنرمندان صنایع دستی، از ظرفیت های بنیاد برکت و بنیاد مالی کوثر بهره مند شویم.

منبع: دنیای سفر

به "بسته حمایتی در اختیار صنعت گران هنرمند قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایتی در اختیار صنعت گران هنرمند قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید