تجارت الکترونیک نجات بخش فعالان صنایع دستی اصفهان در دوران کرونا و پساکرونا

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، تجارت الکترونیک صنایع دستی استان در دوران کرونا و پساکرونا را به عنوان راه نجات این صنعت معرفی کرد.

تجارت الکترونیک نجات بخش فعالان صنایع دستی اصفهان در دوران کرونا و پساکرونا

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی امروز 4 اردیبهشت 99 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رکود مالی شدید در حوزه صنایع دستی، میزان و چگونگی تعامل مالی تولیدکنندگان صنایع دستی با مشتریان، توسط کارشناسان این حوزه مورد آنالیز اجمالی قرار گرفته و معین شد که با وجود تاثیرات منفی این دوران در فروش صنایع دستی، قابلیت های فروش اینترنتی محصولات، خود را نمایان نموده است.

او اضافه نمود: در این دوران سایت های فروش صنایع دستی و پیج های کاری اینستاگرامی فعال در استان اصفهان (56 سایت با فعالیت رسمی در حوزه تجارت الکترونیک) از میزان فروش بیشتری نسبت به دوره های مشابه قبلی برخوردار بوده اند.

جعفر صالحی تاکید نمود: توجه خاص به این حوزه از الزامات سیاست های دولت به شمار می رود و ضروری است تحلیل های اصولی بر مواردی همچون نظر سنجی به وسیله مراجع ذیصلاح در رابطه با میزان خرید اینترنتی صنایع دستی، تحلیل سلایق مردم در خرید اینترنتی صنایع دستی، آنالیز راهکارهای بهبود شرایط پستی و آنالیز بهترین شیوه های ایجاد زیرساخت های فروش اینترنتی صنایع دستی در سطح ملی و جهانی مورد آنالیز قرار گیرد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان توضیح داد: با توجه به موارد ذکر شده امید می رود در آینده فروش اینترنتی صنایع دستی از اقبال بیشتری در کشور برخوردار باشد و تقویت زیرساخت های این حوزه در اولویت حوزه بازرگانی صنایع دستی قرار گیرد.

منبع: میراث آریا

به "تجارت الکترونیک نجات بخش فعالان صنایع دستی اصفهان در دوران کرونا و پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجارت الکترونیک نجات بخش فعالان صنایع دستی اصفهان در دوران کرونا و پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید