اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، اوپو سال گذشته با معرفی گوشی تاشو عمودی فایند N2 فلیپ وارد بازار گوشی های تاشو عمودی شد. ضمناً این اولین گوشی تاشو این شرکت بود که به بازارهای خارج از چین راه پیدا کرد. ساعاتی قبل نسل بعدی این گوشی به نام اوپو فایند N3 فلیپ معرفی گردید که مانند نسل قبلی، قرار است به بازارهای جهانی هم راه پیدا کند.

اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5

در بخش بیرونی این گوشی، بار دیگر شاهد نمایشگر 3.26 اینچی هستیم که نسبت به نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی گلکسی زد فلیپ 5 اندکی کوچک تر محسوب می گردد. البته در این زمینه رکورد در دست موتورولا ریزر پلاس قرار گرفته است که دارای نمایشگر بیرونی 3.6 اینچی است. با استفاده از همین نمایشگر کوچک اوپو فایند N3 فلیپ، می توانید بعضی اپ ها را اجرا کنید که مثلا می توانیم به مواردی مانند واتساپ و X (توییتر سابق) اشاره کنیم. زمانی هم که گوشی در حالت بسته شده قرار گرفته است، برای این نمایشگر می توانید از تصاویر پس زمینه متنوع و چندین ویجت بهره ببرید.

اوپو برای بخش داخلی از نمایشگر 6.8 اینچی LTPO استفاده نموده که رفرش ریت متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه می نماید. در این نمایشگر عملا خبری از چین خوردگی نیست و بعد از بسته شدن گوشی هم شکافی بین دو قسمت نمایشگر دیده نمی گردد. اوپو می گوید این گوشی را برای 400 هزار مرتبه باز و بسته شدن آزمایش نموده و بنابراین با خیال راحت می توانید مدت ها از آن بهره ببرید. برای این گوشی گواهی IPX4 ارائه شده که این یعنی فقط تا حدی در برابر قطرات آب می تواند از خود مقاومت نشان دهد. این در حالی است که گلکسی زد فلیپ 5 یک گوشی کاملا ضدآب محسوب می گردد.

قلب تپنده این گوشی، چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9200 است که رقیب قدرتمندی برای اسنپدراگون 8 نسل 2 به شمار میرود. انرژی اوپو فایند N3 فلیپ از طرف باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سیمی 44 واتی پشتیبانی می نماید. این باتری بیشترین ظرفیت را در بین گوشی های تاشو عمودی دارد و اوپو می گوید در عرض 23 دقیقه شارژ آن از 0 به 50 درصد می رسد. متاسفانه این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید.

سنسور اثر انگشت در دکمه پاور قرار گرفته است و یک اسلایدر هم در بدنه تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید برای حالت سایلنت، با صدا و ویبره دست به انتخاب بزنید. دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی سونی است و کنار آن اولترا واید 48 مگاپیکسلی و تله فوتو 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. نه تنها این دوربین ها همان سنسورهای استفاده شده در وان پلاس 11 هستند، بلکه مشابه این گوشی در ماژول دوربین دایره ای شکل هم قرار گرفته اند.

مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی با قیمت 930 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید مدل 12/512 گیگابایتی باید 1040 دلار بپردازند. با توجه به اینکه این گوشی به زودی راهی بازارهای جهانی هم خواهد شد، قیمت این گوشی برای بازارهای جهانی نسبتا بالاتر خواهد بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی شد؛ رقیب قدرتمند گلکسی زد فلیپ 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید