اعلام فرایند صعودی ضریب اشغال تاسیسات گردشگری در سمنان

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ایسنا/ براساس سخنان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، فرایند صعودی ضریب اشغال تاسیسات گردشگری در سمنان مشاهده می شود.

اعلام فرایند صعودی ضریب اشغال تاسیسات گردشگری در سمنان

قضیه چیست؟

محمد طاهریان از فرایند افزایشی اقامت گردشگران در این استان خبر داد و اظهار کرد: میزان بازدیدها از شرایط مراکز اقامتی و گردشگری استان سمنان نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانیدمعرفی پیشینه تاریخی استان سمنان | جزیره لهجه ها

وی گفت: شعار اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان برای دوران پسا کرونا حمایت همه جانبه از فعالان و مراکز حوزه گردشگری است.

طاهریان بر لزوم رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی توصیه شد در تمام تاسیسات گردشگری استان در شرایط کرونا تاکید کرد و افزود: اقامتگاه های بومگردی استان سمنان برای پذیرایی و اقامت مسافران تابستانی آمادگی دارند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به ظرفیت بالای بومگردی ها در این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر86 اقامتگاه بومگردی و 12 اقامتگاه سنتی در استان سمنان فعالیت دارند.

وی از افزایش مراکز اقامتی و بومگردی ها به عنوان یکی از ساست های این اداره کل نام برد و با اشاره به تنوع و تعدد جاذبه های گردشگری در این استان اظهار کرد: استان سمنان از ظرفیت و جاذبه های تاریخی، مذهبی و طبیعی متنوعی برخوردار بوده و می تواند به یک مقصد گردشگری تبدیل شود.

منبع: همگردی

به "اعلام فرایند صعودی ضریب اشغال تاسیسات گردشگری در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فرایند صعودی ضریب اشغال تاسیسات گردشگری در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید