30 مدل کاشی رنگ سبز مناسب حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کاشی رنگ سبز وقتی در قسمتی از خانه استفاده می شود، بلافاصله جلب توجه می کند. اگر این کار به شیوه ای درست انجام شود، به چشم بیننده فوق العاده دلنشین و آرامش بخش خودنمایی می کند. سبز از جمله رنگ هایی است که سایه ها و تناژهای بسیار زیادی دارد، هر کدام از این رنگ ها مناسب سبک و استایل خاصی از چیدمان و طراحی است، از این رو بهتر است قبل از هرکاری سبک و استایل دکوراسیون خود را معین کرده و سپس کاشی و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

30 مدل کاشی رنگ سبز مناسب حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

در این مطلب با روش های صحیح انتخاب کاشی مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی و همچنین آشپزخانه آشنا خواهید شد. طبق رسم همیشگی وبسایت اتاق، توضیحات این مطلب، همراه با عکس های بسیار زیبا و جدید از خانه هایی تزیین شده با کاشی های سبز رنگ خواهد بود. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

همانطور که می دانید اندازه و رنگ کاشی دو ویژگی بسیار مهم در انتخاب کاشی هستند. بطور کلی کاشی های کوچک با رنگ تیره، مثل سبز ارتشی، سبز آووکادو و زیتونی، فضا را از آنچیزی که هست کوچکتر نشان می دهند. بنابراین اگر اتاقی که قرار است کاشی کاری شود اندازه بزرگی دارد، با این روش می توانید، فضای آنرا دنج و صمیمی تر نشان دهید. این قضیه برای کاشی های بزرگ و روشن دقیقا برعکس است. کاشی های بزرگ با رنگ سبز روشن مثل یشمی کم رنگ، سبز لجنی، سبز چمنی و سبز خزه ای اندازه اتاق را بزرگتر از آنچیزی که هست نشان می دهند.

30 مدل نقشه سرویس بهداشتی و حمام با طراحی اصولی و کارآمد

رنگ سبز فارغ از نوع انتخابی تناژ و سایه آن، هویت و معنایی بسیار خاص به دیزاین شما می دهد. اثرگذاری این رنگ به حدی است که نمی توان رقیبی برای آن متصور شد. خصوصا وقتی اتاقی بزرگ داشته باشید و تمام فضای اتاق حتی سقف نیز با کاشی رنگ سبز پوشانده شود، این موضوع جلوه بیشتری پیدا می کند. البته یک نکته مهم در دیزاین حمام و سرویس بهداشتی کوچک این است که این اتاق ها به خوبی نورپردازی شده باشند. اگر حمام و سرویس دارای پنجره بوده و نور روز را دریافت می کنند، که شرایط برای یک حمام لوکس و زیبا مهیاست. اما اگر پنجره ای وجود ندارد، باید توجه زیادی به روشنایی محیط داشته باشید طوریکه نقطه ای تاریک حتی در کنج و گوشه های حمام وجود نداشته باشد. در این صورت است که می توانید از دیزاین خود لذت تمام را ببرید.

نکته مهم بعدی در تزیین با کاشی رنگ سبز، استفاده از رنگ های مکمل مناسب در کنار این رنگ برای تنوع در دیزاین است. اگر قصد استفاده از دو یا چند رنگ را در حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه خود دارید باید از مکمل های رنگ سبز آشنایی داشته باشید. یکی از مکمل های عالی رنگ سبز، که در طبیعت هم زیاد یافت می شود، رنگ زرد است. اگر توجه کرده باشید، بسیاری از برگ ها، در کنار رنگ سبز، رگه هایی هم از رنگ زرد در خود دارند.

مدل کاشی عکس دار مناسب دکوراسیون آشپزخانه و حمام

همین ترکیب را می توانید به صورت جزئی و کمینه در دکوراسیون داخلی بکار ببرید. از ترکیب های عالی دیگر می توان به رنگ قهوه ای و همچین طوسی، خاکستری و سفید اشاره کرد. رنگ قهوه ای شرایطی مثل رنگ زرد داشته و فوق العاده عالی با انواع تناژهای رنگ سبز ترکیب می شود. اما رنگ های طوسی، خاکستری و سفید بخاطر خنثی بودن، با رنگ های قوی مثل سبز نیز بسیار خوب ترکیب می شوند. اگر ترکیبی مدرن و مینیمال می خواهید، شک نکنید ترکیب سبز و طوسی یا سبز و خاکستری بهترین انتخاب پیش روی شما است.

گاهی اوقات پیش می آید که رنگ سبزی که برای حمام، سرویس یا آشپزخانه انتخاب می کنید، حس خوبی درون شما ایجاد نمی کند. این مشکل عمدتا ناشی از رنگ نامناسب کفپوش، پرده ها و سایر اکسسوری های اتاق مثل رنگ حوله ها، کابینت ها و … است. برای ایجاد این حس خوب باید هارمونی را در فضا ایجاد کنید. هارمونی هم همانطور که در بالا اشاره شد، باید از طریق رنگ های مکمل سبز به اتاق وارد شوند. برای مثال مدل پرده یا حوله های رنگ زرد یا آبی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی گزینه ای بسیار هوشمندانه و مناسب است. رنگ زرد در کنار سبز حسی از تازگی به فضا می دهد در حالی که رنگ آبی در کنار سبز، فضا را آرامش بخش و روشن نشان می دهد.

کاغذ دیواری طرح کاشی شیک مناسب حمام و سرویس بهداشتی

رنگ سبز رنگ غالب در طبیعت است. این رنگ در همان نگاه اول، حسی از آرامش و لطافت در ذهن بیننده ایجاد می کند، از این رو وقتی برای دوری از استرس دوش میگیرم، حضور این رنگ می تواند بطور کامل استرس و افکار منفی را همزمان با دوش دریافت از ما دور کند. همانطور که در شکل های این مطلب مشاهده کردید، اگر ترکیب رنگ ها و اندازه کاشی رنگ سبز را درست انتخاب کنید، نتیجه کار محیطی فوق العاده زیبا، لوکس، شاداب و آرامش بخش خواهد شد.

منبع: اتاق

به "30 مدل کاشی رنگ سبز مناسب حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل کاشی رنگ سبز مناسب حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید