چهاردهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، تهران (پانا) - چهاردهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور بازتاب محتواهای راهبردی درسطح درون سازمانی منتشر شد.

چهاردهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، چهاردهمین شماره این نشریه در 40 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 7 بخش محتوایی همچون اولویت آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان است؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آسیب ها و راهکارها؛ یادگیری مرکب چیست؟ ؛ شجاعت ماندگار شهید علی لندی در کتاب های درسی، مجلات رشد و جشنواره بین المللی فیلم رشد ثبت می شود؛ فراخوان پیش نشست همایش ملی تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود؛ فراخوان ارسال کتاب های آموزشی و تربیتی منتشر شد؛ اخبار دفتر انتشارات و فناوری آموزشی قابل مشاهده است.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه ها و فعالیت های راهبردی سازمان و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد.

علاقه مندان به همکاری با تحریریه نشریه می توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین الملل ارسال کنند. مطالب دریافتی پس از بررسی از طریق تحریریه آماده سازی و منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چهاردهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید