چرا عبادی پور از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، فهرست تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو در شرایطی اعلام شد که نام میلاد عبادی پور در این فهرست دیده نمی شد. عبادی پور که در لیگ ملت ها غایب بود و بسیاری از منتقدان همین موضوع را مهمترین علت ناکامی تیم ملی در این رقابت ها عنوان نموده بودند در رقابت های قهرمانی آسیا به این تیم بازگشت؛ اما عملکرد او در ارومیه و به خصوص در فینال و بازی با ژاپن ضعیف بود تا تعیین گردد حضورش در لیگ ملت ها هم نمی توانست یاری حال تیم ملی باشد.

چرا عبادی پور از تیم ملی والیبال خط خورد؟

جالب اینکه عبادی پور در اواسط لیگ ملت ها در گفت وگویی به شدت از یکی از دستیاران عطایی انتقاد نموده بود؛ اما به نظر می رسد او به جای ورود به اینگونه مسائل که در حیطه اختیارات بازیکن نیست باید برای بهبود شرایط فنی و بدنی خود کوشش می کرد. شنیده می گردد یکی از مهمترین مسائلی که باعث شد عبادی پور از فهرست تیم ملی خط بخورد همین عدم آمادگی فنی و آمادگی او بود. ضمن اینکه مسئله کاپیتانی و اختلافات پیرامون آن هم در حذف عبادی پور از فهرست تیم ملی نقش داشته است.

به نظر می رسد تیم ملی والیبال بابت عدم حضور عبادی پور در هانگژو متضرر نگردد. هر چند کار سختی برای قهرمانی در این رقابت ها دارد.

منبع: فرارو

به "چرا عبادی پور از تیم ملی والیبال خط خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا عبادی پور از تیم ملی والیبال خط خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید