واکسیناسیون گسترده نشانه کوشش جهادی دولت است

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، خبرنگاران/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا در ماه های اخیر، این خدمت مردمی را نشان دهنده کوشش جهادی دولت سیزدهم به مردم کشور خواند.

واکسیناسیون گسترده نشانه کوشش جهادی دولت است

ابراهیم عزیزی چهارشنبه 15 دی با بیان اهمیت حوزه سلامت در تمام جوامع جهان اظهار کرد: در سال های پس از انقلاب اسلامی، همیشه شاهد فرایند رو به رشد شاخص های حوزه سلامت در کشور بوده ایم، اما این همت و تلاش در دوران کرونا، بیش از هر زمانی احساس شدو بروز عینی خود را نشان داد.

او ادامه داد: پس از ایام بحرانی که در این پاندمی جهانی شاهد آن بودیم، واکسیناسیون کرونا سطحی از آرامش و امنیت را به کشور ما بازگرداند؛ اما در ماه های اخیر و با همت جهادگونه دولت سیزدهم به ویژه مجموعه وزارت بهداشت و همه کادر پرتلاش درمان و پزشکی این حرکت ملی و اقدام سلامت محور به صورت گسترده ای جامعه را تحت پوشش قرار داد.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر خانواده بهداشت و درمان کشور، تحقق اهداف سلامت را نیازمند مشارکت جدی تمام ارگان ها و مسوولان کشور دانست و اضافه کرد: سلامت مفهومی چند بعدی است که دستیابی به آن جز با همکاری، تعامل و همدلی تمام ارکان مهم کشور محقق نخواهد شد.

عزیزی با اعلام حمایت از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به پاس تلاش شبانه روزی در جهت خدمت به مردم و تامین سلامت جامعه؛ دستیابی به سطح قابل قبولی از ایمنی در جامعه طی هفته های اخیر و کاهش آمارهای کرونایی را حاصل تمرکز و تلاش گسترده مجموعه وزارت بهداشت در ماه های اخیر و قابل تقدیر دانست.

او بعلاوه با اشاره به تلاش های فراوان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه سلامت که همیشه به عنوان یک قطب پزشکی در کشور شناخته می گردد، تاکید نمود: در بحران کرونا نیز این توانمندی بار دیگر به تصویر کشیده شد و شاهد دستیابی به موفقیت هایی نظیر پیشتازی فارس در راه اندازی مراکز تشخیصی و درمانی کرونا و پوشش واکسیناسیون در سطح کشور بودیم که مایه دلگرمی مردم استان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکسیناسیون گسترده نشانه کوشش جهادی دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون گسترده نشانه کوشش جهادی دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید