هزینه های برنامه های گوشی هوشمند در سال 2019 به 39.7 میلیارد دلار رسید

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، این روزها بسیاری از کاربران تلفن های همراه هوشمند در پی دانلود برنامه های مختلفند اما بعضی از این برنامه ها برای دانلود شدن احتیاج به مبالغی پول دارند. در این میان نرخ هزینه های برنامه های گوشی هوشمند به شدت افزایش یافته است.

هزینه های برنامه های گوشی هوشمند در سال 2019 به 39.7 میلیارد دلار رسید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در نیمه نخست سال 2019 حدود 40 میلیارد دلار صرف برنامه های گوشی های هوشمند شده است. این رقم از درگاه هایی مثل گوگل پلی، اپ استور، دانلود گوگل و سایر برنامه های مشابه اتخاذ شده است.

به نظر می رسد رقم مذکور حدود 15 درصد بیشتر از رقمی است که در مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است و این یعنی در مسیر یک رکورد نو در سال 2019 قرار داریم. بر اساس این آمارها کاربران iOS به تنهایی 25.5 میلیارد دلار در فروشگاه اپ در این مدت صرف نموده اند که در مقایسه با سال 2018 حدود 13٪ افزایش یافته است. از سوی دیگر، اندرویدی ها از 14.2 میلیارد دلار درگوگل پلی برنامه دانلود نموده اند که این به معنی حدود 20 درصد بیشتر از سال گذشته است.

برنامه های با بیشترین رکورد درامد شامل بازی هایی نظیر Arena Of Valor Tencentمی شد که 728 میلیون دلار در iOS و اندروید رکورد ثبت نموده اند. رتبه دوم نیز برای Fate / Grand Order با عایدی 628 میلیون دلاری ثبت شده است. .

منبع: انتخاب

به "هزینه های برنامه های گوشی هوشمند در سال 2019 به 39.7 میلیارد دلار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های برنامه های گوشی هوشمند در سال 2019 به 39.7 میلیارد دلار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید